خبرهای داغ:
به همت سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمانشاه؛

برگزاری جلسه شورای همفکری آینده سازان علوی بسیج دانش آموزی

جلسه شورای همفکری آینده سازان علوی بسیج دانش آموزی استان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۱۵۲۶۴
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، جلسه شورای همفکری آینده سازان علوی بسیج دانش آموزی استان برگزار گردید.

 

اکبری رییس سازمان بسیج دانش آموزی ضمن تبریک به مناسبت اعیاد قربان و غدیر در جمع اعضای شورای علوی استان گفت: شما دانش آموزان می بایست در کنار مسئولیت فرمانده واحد، در تحصیل و اخلاق نیز نسبت به همسالان خود ارجعیت داشته تا به عنوان سربازان خط مقدم جنگ نرم بتوانید مطالبات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را برآورده کنید.

سپس مدیر خواهران سازمان بسیج دانش آموزی استان به تشریح برنامه شورا و مجامع پرداخت و گفت: مجمع علوی امسال نیز با یاری خدا در آبانماه با انتخابات هیات رییسه برگزار و دانش آموزان منتخب برای دو سال حکم مسئولیت دریافت می کنند.

 

عسجدی با مهم خواندن نماز جماعت در مدارس گفت: نماز و بلاخص نماز جماعت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نماز وسیله ایست بازدارنده از گناه و خطا و باعث آرامش انسان و تقرب به خدا می شود.

 

وی تصریح کرد: سالهاست که موضوع نماز جماعت در مدارس مطرح است ولی آنچنان که باید به برگزاری این فریضه دینی توجه نمی شود. و شما فرماندهان واحدها به عنوان نمایندگان بسیج دانش آموزی می بایست برای محقق شده این موضوع تمام تلاش تان را بکار گیرید.

سید محمدامین سپیده دم رییس مجمع علوی نیز ضمن ارائه گزارشی از برگزاری نماز جماعت در برخی از مدارس به اهم دلایل عدم توجه به نماز جماعت پرداخت و عنوان کرد: فقدان وجود نماز خانه، عدم حضور روحانی بصورت مستمر در اغلب مدارس، عدم در نظر گرفتن زمان مناسب برای برگزاری نماز از سوی مسئولین مدارس، عدم حضور مدیران و معلمین در برخی مدارس در صفوف نماز جماعت و... از جمله برخی از دلایل این موضوع است.

ارسال نظرات