خبرهای داغ:
دبیر ستاد بازسازی واقعه غدیر شهرستان درمیان:

حضور بیش از هشت هزار نفر در مراسم بازسازی واقعه غدیر

دبیر ستاد بازسازی واقعه غدیر شهرستان درمیان گفت: بیش از هشت هزار نفر اجرای مراسم بازسازی واقعه غدیر شهرستان درمیان را نظاره کردند.
کد خبر: ۸۹۱۶۰۲۹
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،  حسین خدادادی فرمانده ناحیه سپاه شهرستان درمیان و دبیر ستاد بازسازی واقعه غدیر شهرستان درمیان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای اجرای این مراسم پیش بینی شده بود که پنج هزار نفر شرکت خواهند کرد اما با اطلاع رسانی بسیار خوب و گستره در فضای مجازی وعمومی  تعداد حاضران در این مراسم به بیش از هشت هزارنفر رسیده است .

وی عنوان کرد: سپاه شهرستان درمیان بیش از یک ماه است که کارهای هماهنگی و برنامه ریزی های لازم را جهت  بازسازی این واقعه بزرگ تاریخی شهرستان را انجام داده است.

وی افزود: در این مدت همه نیروهای سپاه شهرستان و مردم همیشه در صحنه شهرستان مرزی درمیان به خصوص بسیجیان جان بر کف این منطقه نهایت همکاری و تلاش را با ستاد بازسازی واقعه غدیر شهرستان داشته اند که از همه این بزرگواران تشکر می‌نمایم.

دبیر ستاد بازسازی واقعه غدیر شهرستان درمیان بیان کرد: در اجرای بازسازی واقعه غدیر شهرستان بیش از 400 هنرور از برادر و خواهر همکاری دارند.

خدادادی اذعان کرد: برای اجرای این مراسم پیش بینی شده بود که پنج هزار نفر شرکت خواهند کرد اما با اطلاع رسانی بسیار خوب و گستره در فضای مجازی وعمومی هم اکنون تعداد حاضران در این مراسم  به بیش از هشت هزارنفر رسیده است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها