خبرهای داغ:
معاون فرهنگی مرکز بزرگ شمال کشور در امور اهل سنت:

مسلمانان باید حامی مظلوم و دشمن ظالم باشند

معاون فرهنگی مرکز بزرگ شمال کشور در امور اهل سنت گفت: اگر در هر گوشه ای از جهان ظلمی اتفاق افتاد باید به آن رسیدگی شود و مسلمانان باید حامی مظلوم و دشمن ظالم باشند.
کد خبر: ۸۹۱۶۱۷۷
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام والمسلمین نورعلی دیلم، معاون فرهنگی مرکز بزرگ شمال کشور در امور اهل سنت، پیش از ظهر امروز در تجمع اعتراض آمیز اصحاب رسانه استان گلستان در محکومیت جنایات میانمار گفت: امروز ایستادگی در مقابل ظلم دستور صریح قرآن است.

وی افزود: همان گونه که در آیات و روایات ما وارد شده است اگر در هر گوشه ای از جهان ظلمی اتفاق افتاد باید به آن رسیدگی شود و مسلمانان باید حامی مظلوم و دشمن ظالم باشند.

حجت الاسلام دیلم اظهارداشت: اگر در پی این حوادث صدایی از جوامع مسلمان بلند نشود و در این گونه تجمع ها خود را نشان ندهند باید در مسلمان بودن آنها شک کرد.

وی تصریح کرد: امروز این آگاهی و بصیرت در جمع اصحاب رسانه به ویژه بسیج رسانه وجود دارد و در مقابل این مسلمان کشی و نسل کشی انزجار خود را به زبان آوردند.

معاون فرهنگی مرکز بزرگ شمال کشور در امور اهل سنت گفت: با توجه به اتفاقات رخ داده از دولت جمهوری اسلامی ایران می خواهیم تا نسبت به این اتفاق دلخراش واکنشی نشان دهد.

وی با اشاره به اینکه امروز در ایران شیعه و سنی با وحدت و آزادی در کنار هم زندگی می کنند، افزود: اگر برنامه ریزی دقیق نبود شاهد داعش در اهواز، کرمانشاه و تهران بودیم.

پایان پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها