معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اراک:

هفته دفاع مقدس فرصتی برای درک عظمت شهدا است

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اراک هفته دفاع مقدس فرصتی برای درک عظمت شهدا دانست و گفت: در دوران دفاع مقدس برای دفاع از این خاک و ارزش‌های نظام رزمندگان بسیاری ایثار کردند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
کد خبر: ۸۹۱۶۲۲۸
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ علیرضا زارعی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اراک پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس این شهرستان ضمن تبریک به مناسبت ایام عید غدیر گفت: محتوای غدیر استقامت در راه ولایت است و امیدوارم بتوانیم با درک این پیام، در مسیر ولایت حرکت کنیم.

وی با تاکید بر لزوم حفظ و پاسداشت دوران دفاع مقدس افزود: اگرحمایت و دفاع جانانه رزمندگان اسلام و مدیریت امام خمینی(ره) در زمان جنگ تحمیلی نبود امروز از این امنیت و آرامش برخوردار نبودیم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اراک با تاکید بر همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس افزود: نباید نگاه بروکراتیک نسبت به برنامه‌های این هفته داشته باشیم. در هر جای دنیا برای کهنه سربازان احترام ویژه قایل هستند حتی در کشورهایی که خود تجاوزگر بوده‌اند؛ دوران دفاع مقدس ما که، جای خود دارد و به معنای واقعی کلمه مقدس بود.

زارعی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس برای دفاع از این خاک و ارزش‌های نظام رزمندگان بسیاری ایثار کردند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و امروز به برکت خون شهیدان به ویژه شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس است که در آرامش و امنیت زندگی می‌کنیم.

وی با تاکید بسیاری از برنامه‌ها را می‌توان با هدف تبیین این دوران با کمترین هزینه‌ها انجام داد و نیاز به بودجه خاصی نیست، گفت: اقداماتی نظیر فضاسازی محیط‌های داخلی ادارات و برپایی ایستگاه‌های فرهنگی با کمترین هزینه‌ها در این هفته امکان پذیر است پس باید به سهم خود در تبیین دستاوردهای این هفته سهیم باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات