خبرهای داغ:
آيت‌الله علوي گرگاني:

دستورات قرآن ناجي و حافظ انسان‌ها است

يكي از مراجع تقليد گفت: دستورات قرآن بايد در دستور كار زندگی مردم قرار گيرد زيرا قرآن ناجي و حافظ انسان در دنيا و آخرت است.
کد خبر: ۸۹۱۶۲۴۷
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار فعالان قرآنی کشور عراق با اشاره به اهمیت قرآن اظهار کرد: قرآن در آخرت ناجی و حافظ انسان‌ها است و قرآن کتاب زندگی است. انسان‌ها بر اساس برنامه‌های قرآن می‌توانند به ادامه حیات بپردازند بنابراین قانون زندگی در قرآن ذکر شده است.

وی خاطرنشان کرد: عمل به دستورات قرآن انسان را به سعادت و خوشبختی‌ می‌رساند و راه‌های پیشرفت و ترقی را برای او باز می‌کند بنابراین خداوند انسان‌ها را به عمل به آموزه‌های این کتاب آسمانی دعوت کرده است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه خداوند قرآن را به عنوان کتاب هدایت ذکر کرده است گفت:‌ عمل به قرآن سعادت انسان را تضمین می‌کند و به وسیله آن می‌توانند پله‌های ترقی را طی کنند.

وی عنوان کرد: اهل بیت(ع) چراغ  دیگری برای هدایت انسان‌ها محسوب می‌شوند بنابراین انسان‌ها با الگوبرداری از اهل بیت(ع) و عمل به فرمایشات آنها می‌توانند مسیر رشد و پیشرفت را طی کنند.

‌آیت‌الله علوی گرگانی با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) کتاب و عترت را بین مسلمانان به امانت گذاشتند گفت: ایشان مسلمانان را به تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) فراخواندند تا بتوانند نقشه راه را پیدا کنند و با هدایت آنها به قرب الهی و سعادت دنیا و آخرت برسند.

ارسال نظرات