خبرهای داغ:

بازدید مسئولان گیلانغرب از فعالیت گروههای جهادی در روستاهای محروم

مسئولان شهرستان گیلانغرب ازفعالیت گروههای جهادی در روستاهای محروم چم سورک و پاونمکر در دهستان ویژنان بازدید کردند.
کد خبر: ۸۹۱۷۰۹۲
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، یکی از مشکلات مردم  ساکن در روستاهای دور افتاده شهرستان گیلان غرب، مشکلات حوزه آبرسانی است که  در  برخی از روستاهای دهستان ویژنان سالهاست با سختی های فراوانی در این حوزه دست و پنجه نرم می کنند.

 روستاهای چم سورک و مورت سبز در دهستان ویژنان از توابع شهرستان گیلان غرب به لحاظ قطعی های دهها روزه آب شرب که نتیجه فرسودگی  و عمر بالای شبکه آبرسانی است مدام در مشقت و سختی ناراحت کننده ای به سر می بردند که مطلع الفجر با پیگیری های مکرر و طرح گفتگو و گزارشهای زیاد از مردم و مسئولان تلاش خود را  به منظور  رفع این مشکل به این حوزه معطوف کرد.

در این راستا گروههای جهادی بسیج با حمایتهای خیرین از استانهای تهران و قم  اهتمام ویژه ای را برای رفع محرومیت و چالش های پیش روی آب آشامیدنی این روستاهای دور افتاده بکار گرفتند.

 

امام جمعه، فرماندار، مدیر آب و فاضلاب روستایی و جمعی از همراهان در این حوزه طی اکیپی راهی دهستان ویژنان شدند و از نزدیک   فعالیتهای گروههای جهادی  و تلاش  انها در راه خدمت رسانی به  مردم بازدید کنند.طی فعالیت این گروههای جهادی و هماهنگی ادارات تلاش برای مرمت  شبکه معیوب  آبرسانی با ساخت منابع اب و تعویض  حدود 5 کیلومتر از شبکه ابراسانی در راستای خدمت بیشتر به  اهالی روستاهای محروم دهستان ویژنان ادامه دارد.

 

 
ارسال نظرات