خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه:

رسانه‌های غربی توجه‌ای به مظلومیت مردم میانمار ندارند

فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه با بیان اینکه رسانه‌های غربی توجه‌ای به مظلومیت مردم میانمار ندارند، گفت: رسانه‌های بیگانه کوچک‌ترین اتفاق در ایران را بوق و کرنا می‌زنند.
کد خبر: ۸۹۱۷۱۰۰
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، فرمانده و جمعی از پرسنل ناحیه عشایری استان کرمانشاه صبح امروز در حسینیه سپاه این شهرستان با مردم دومین شهر مقاوم کشور دیدار و گفت‌وگو داشتند.

 

فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه در این مراسم ضمن مقایسه سیاست‌های داخلی و خارجی در کشورهای بیگانه در خصوص حقوق بشر، اظهار داشت: دوگانگی در دنیا در بحث حقوق بشر بسیار چشمگیر است.

 

کامران هزارخانی با بیان اینکه رسانه‌های غربی توجه‌ای به مظلومیت مردم کشور خود ندارند، تصریح کرد: اکنون در کشورهای غربی میانمار هر اتفاقی می‌افتد در رسانه‌هایشان بحثی نمی‌شود و کسی توجه‌ای به خواسته‌های به حق مردم مظلوم کشورهای غربی ندارد، اما کوچک‌ترین اتفاقی اگر در ایران بیفتد با بزرگ‌نمایی، رسانه‌های بیگانه بوق و کرنا می‌زنند.

 

وی این دوره از دیدار با مردم مناطق استان را به لحاظ رسیدگی به خواسته‌ها و مشکلات آنان از مهمترین وظایف سپاه ناحیه عشایری استان دانست و افزود: طی روزهای گذشته با مردم در بخش‌هایی از سرفیروز‌آباد و... دیدار داشته‌ایم و بعد از ظهر امروز نیز با مردم اسلام‌آباد غرب دیدار داریم.

ارسال نظرات