خبرهای داغ:

دانش آموزان جهادگر تمدن سازان آینده

طرح هجرت و اردو های جهادی نماد اخلاص و پاکی جوانان ما است که بدون هیچ چشم داشتی به مناطق محروم خدمت می کنند
کد خبر: ۸۹۱۷۳۲۱
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، جلسه اختتامیه طرح هجرت 3 شهرستان خوسف با حضور امام جمعه محترم شهرستان خوسف، معاون فرماندار شهرستان،ریاست شورای شهر خوسف، فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف و  سرهنگ اردونی مسئول بسیج دانش آموزی استان خراسان جنوبی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهبیکی امام جمعه شهرستان خوسف ضمن عرض تشکر و خیر مقدم به میهمانان گرامی و بسیجیان و دانش آموزان افزود: طرح هجرت و اردو های جهادی نماد اخلاص و پاکی جوانان ما است که بدون هیچ چشم داشتی به مناطق محروم خدمت می کنند.

در ادامه فرمانده ناحیه خوسف ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از حضور تمامی افراد و مسئولین حاضر در جلسه افزود: ما باید این روحیه بسیجی و تفکر بسیجی که با تمام خلوص و پاکی در مناطق محروم حاضر می شود و به مردم مناطق محروم خدمت رسانی می کنند را ترویج کنیم .همین جوانان هستند که فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی را به ما آموزش می دهند. ما باید با استعانت از خداوند متعال در جهت ترویج این روحیه جهادی نهایت سعی و تلاش خود را انجام دهیم.

در ادامه سخنران جلسه جناب سرهنگ اردونی ضمن عرض خدا قوت و خسته نباشید خدمت تمامی دانش آموزان جهادگری که در این اردو ها حضور داشته اند و همچنین تبریک عید گذشته عید سعید غدیر خم خاطر نشان کردند:عید سعید غدیرخم عید ولایت مداری است. 

وی ادامه داد: طرح هجرت یعنی از خود گذشتگی. تا کنون بیش از 3800 نفر اردو برگزار شده است و همکاری بسیار خوبی از طرف اداره آموزش و پرورش در این ضمینه انجام شده است.

وی افزود: بیش از 850 یادواره شهدا در مدارس برگزار شده است که با یک رشد 200 درصد رو به رو هستیم.و همچنین2 کنگره شهدای دانش آموز تاکنون برگزار شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امام علی (علیه السلام) در سخنی فرمودند: العلمُ سُلطان، دانش آموزان باید تمدن ساز باشند، آینده از آن دانش آموزانی است که به دنبال علم هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار