خبرهای داغ:
آيت‌الله علوي گرگاني:

شناخت اهل بیت‌(ع) وظيفه عقلاني و ديني است

يكي از مراجع تقليد در پيامي به دومین کنگره بین المللی سیره اهل بیت با محوریت امام علی(ع) گفت: وظیفه عقلی، دینی و اخلاقی ماست که نسبت به شناختن اهل بیت‌(ع) و سیره آن بزرگواران که الگوهای بشر هستند همت كنيم.
کد خبر: ۸۹۱۷۹۰۹
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، دومین کنگره بین المللی سیره اهل بیت با محوریت امام علی(ع) پیش از ظهر امروز در سالن همایش مدرسه امام کاظم برگزار شد.

 آیت‌الله سید محمد علوی گرگانی پیامی برای این کنگره صادر کرد که در متن آن آمده است: مولای متقیان امیرالمؤمنان علی(ع) فرمودند نزدیک‌‌ترین چیزی که انسان را گمراه می‌کند نشناختن حجت خداوند است.

در بخشی دیگر از این پیام تصریح شده است: از آنجا که وظیفه عقلی، دینی و اخلاقی ماست که نسبت به شناختن اهل بیت‌(ع) و سیره آن بزرگواران که الگوهای بشر هستند همت کنیم. دبیرخانه کنگره اهل بیت‌(ع) در زمینه برگزاری دومین کنگره بین‌المللی علمی پژوهشی با محوریت سیره مولای متقیان امیرالمومنان علی(ع) اقدام کردند که اینجانب از تمام فضلا و دانشمندانی که آثار علمی خود را پیرامون وجود مقدس ائمه اطهار(ع) ارائه کردند تشکر می‌کنم.

این مرجع تقلید در پایان این پیام از تمامی دوستان و ارادتمندان به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) که در قالب کنگره سیره اهل بیت(ع) متحمل مشقات و زحمات فراوان شدند تشکر کرده و برای موفقیت تمام عزیزان از خداوند متعال آرزوی توفیق کرد تا مشمول دعاهای حضرت بقیة الله الاعظم (عج) قرار گیرند.

ارسال نظرات