خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب:

مساجد نقش مهمی در بقای جامعه اسلامی دارند

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب با تاکید بر لزوم استمرار ارتباط جوانان با مساجد شهرستان گفت: مساجدنقش مهمی دربقای جامعه اسلامی و اجرای برنامه های مذهبی، اجتماعی و سیاسی دارند.
کد خبر: ۸۹۱۷۹۶۹
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب درجلسه تشریح و تبیین طرح مسجد محوری در سرپل ذهاب گفت: مساجد نقشی حیاتی در حفظ و بقای جامعه اسلامی وبرگزاری فعالیتهای دینی، اجتماعی و سیاسی دارد.

 

وی افزود: استمرار ارتباط نسل جوان با مسجد و روحانيت به طور قطع مي‌تواند آينده جامعه را از آفات و انحرافات مصون و حفظ کند.

 

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد با اتکا به آموزش نوین معارف دین ،دریچه ای برای ارتباط موثر و جدید با نسل آینده به شمار می رود.

 

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان بسیج بسترسازی حضور و جذب نوجوانان و جوانان به مساجد را یکی از عمده ترین اولویت های بسیج دانست و تأکید کرد: اولویت برنامه های بسیج مسجد محوری می باشد و بسیج خود را مطیع و حامی مسجد می داند.

 

سرهنگ پاسدارمجتبی کاکایی تاکید کرد: تمام تلاش ما بر این است که اقشار مختلف بسیج را به مساجد به عنوان پایگاه اصلی بسیج بازگردانیم و محوریت تمام اقشار بسیج مساجد باشند.

 

گفتنی است، جلسه تشریح و تبیین طرح مسجد محوری با حضورامام جمعه و جانشین فرماندهی سپاه ناحیه سرپل ذهاب و جمعی از پرسنل این ناحیه در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزارگردید.

 

ارسال نظرات