خبرهای داغ:
امام جمعه شهر پیش قلعه:

انقلاب اسلامي ايران فرهنگ ولايت را زنده کرد

نشست بصیرتی باموضوع ولایت مداری ویژه اعضاء گردان بیت المقدس سردارشهید سید نورالله یزدانی د رمحل سالن صالحین حوزه با سخنرانی حجت الاسلام تکمیلی برگزارشد.
کد خبر: ۸۹۱۸۰۶۹
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ نشست بصیرتی باموضوع ولایت مداری ویژه اعضاء گردان بیت المقدس سردارشهید سید نورالله یزدانی د رمحل سالن صالحین حوزه با سخنرانی حجت الاسلام تکمیلی برگزارشد.

حجت الاسلام تکمیلی امام جمعه شهر پیش قلعه در جمع بسیجیان با بیان اینکه  بصیرت مایه سعادت افراد است گفت: شهدا با بصیرت خود نیکوترین سرنوشت را برای خود انتخاب کردند.

وی در ادامه با اشاره به ولايت‌پذيري و تبعيت از ولايت اظهار داشت: انقلاب اسلامي ايران فرهنگ ولايت را زنده و اسلام ناب آميخته با ولايت‌پذيري را به جهانيان عرضه كرد.

وي افزود: دوران دفاع مقدس اوج ولايت‌پذيري و تبعيت از امر نائب امام عصر(عج) بود كه رزمندگان با نداي امام راحل به جبهه‌ها شتافتند و از انقلاب اسلامي با جان خود دفاع كردند.

امام جمعه پیش قلعه ادامه داد:  اگر وصيت‌نامه شهدا را مطالعه كنيد، مي‌بينيد اکثر آنها بر پشتيباني از ولايت و تبعيت از امام راحل تأكيد كردند و از مردم خواسته‌اند، پشتيبان ولايت باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها