خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم:

بسیجیان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس فرهنگ شهادت طلبی را در نسل جوان تقویت کنند

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری گفت: بسیجیان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس فرهنگ شهادت طلبی را در نسل جوان تقویت کنند.
کد خبر: ۸۹۱۹۲۴۹
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰

بسیجیان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس فرهنگ شهادت طلبی را در نسل جوان  تقویت کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) قم در سخنرانی  پیش از خطبه های نماز جمعه شهر کهک قم به سخنرانی پرداخت و ابراز داشت: باتوجه به نزدیک شدن به هفته دفاع مقدس و گرامیداشت شهدای دوران دفاع مقدس و تلاش و ایثارگری های مردم ایران در این دوران نشان از روحیه انقلابی مردم بوده است.

وی افزود: جوانان ما با روحیه انقلابی و الگو گیری از حضرت  امام حسین(ع) و یارانش روحیه شهادت طلبی رادر خود حفظ نمودند و در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کردند و به پیروزی رسیدند.

وی در ادامه افزود: جوانان امروز هم با ادامه دادن راه شهدای دوران دفاع مقدس رفتند و از حرم اهل بیت(ع) دفاع کردند  و جانشان را در این راه فدا نمودند.

حجت الاسلام اکبری در پایان افزود: بسیجیان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس فرهنگ شهادت طلبی را در نسل جوان تقویت کنند که با گسترش فرهنگ شهادت طلبی در جوانان انقلاب اسلامی در برابر توطئه ها و تهدیدات دشمنان بیمه خواهد شد.

ارسال نظرات