خبرهای داغ:
با انجام واکسیناسیون ۵ هزار راس دام صورت گرفت؛

برگزاری اردوی جهادی دامپزشکی در مناطق محروم استان کرمانشاه

جهادگران حوزه دامپزشکی با حضور در مناطق محروم استان کرمانشاه به ارائه خدمات رایگان به مردم این مناطق پرداختند.
کد خبر: ۸۹۱۹۵۸۰
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، تعدادی از بسیجیان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در قالب اردوهای جهادی در مناطق محروم استان کرمانشاه حضور یافتند.

 

روستای کری زاغه از توابع شهرستان صحنه یکی از مقاصد برگزاری این اردوی جهادی بود که دام های بیمار سبک و سنگین این روستا به صورت رایگان توسط دامپزشکان حاضر معاینه شد. همچنین انجام واکسیناسیون رایگان ۵ هزار راس دام سبک و سم پاشی رایگان جایگاه های دام از دیگر اقدامات انجام شده توسط این گروه جهادی بود.

 

بسیجیان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در حوزه اقتصاد مقاومتی و نیز پیشبرد اهداف سازمان دامپزشکی کشور، در این اردوهای جهادی حضوری پررنگ دارند و این تنها گوشه ای از فعالیت های آنها بود که توسط دوربین های عکاسان به تصویر کشیده شد تا با مستندنگاری از فعالیت های دامپزشکی خدمات این عرصه را در آیینه رسانه های استان منعکس کنند.

 

آشنایی با رسالت خطیر دامپزشکی و خدمات رایگان ارائه شده این حوزه در استان در راستای حفظ و صیانت از سرمایه های دامی، تامین امنیت غذایی شهروندان از مهمترین اهداف حضور عکاسان در این اردوی جهادی بود.

ارسال نظرات