معاون هماهنگ کننده نمایندگی در نیروی دریایی سپاه

جمهوری اسلامی ایران رهبر محور مقاومت در منطقه است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به رهبر محور مقاومت در منطقه تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۹۱۹۷۲۰
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان بوشهر _صبح امروز سردار انگالی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه در جمع کارکنان ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بوشهر گفت: امروز اگر امریکایها یک موشک به سمت ایران شلیک کنند در پاسخ 2 موشک دریافت میکنند.

وی اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) در ایران با ویژگی های که داشت تمام معادلات نظام بین الملل را تغییر داد و نشان داد انقلاب اسلامی مخالف استکبار و استعمار و هرگونه خودکامگی و ظلم و ستم در روابط بین الملل است.

ویافزود:امریکایی ها خود را کدخدای دنیا می دانند و می گویند که هر انچه ما برای مردم و جوامع بشری ترسیم میکنیم باید همان انجام شود.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان رهبر محور مقاومت در برابر این برنامه های دیکته شده سیاست مداران آمریکایی قرار گرفته و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی هر کجا که رویارویی با استکبار بوجود آمده به لطف خداوند و رهبری حضرت امام خمینی ره و مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز و مردم همیشه در صحنه، انقلاب اسلامی پیروز بوده است.

انگالی افزود: امریکاییها به شدت شکست های که از انقلاب اسلامی چه در خارج و چه در داخل می خورند عصبانی هستند و به همین خاطر برای رسیدن به اهداف خود دست به اقداماتی مانند جنگ با افغانستان و عراق که در هر دو شکست خوردند می زنند.

این تحلیل گر ابراز کرد: نتیجه مخالفت های دنیای غرب در نظام سیاسی عراق که با ایران در تضاد بود بطور کامل در اختیار جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی در نیروی دریایی سپاه افزود : جنگ رژیم صیونسیتی با اعراب یا همون جنگ 6 روزه که به شکست سنگین اعراب انجامید قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بود ولی امروزه شما طی این سالهای پیروزی انقلاب اسلامی شاهد شکست رژیم صیونیستی از حزب الله لبنان و از حماس و محور های مقاومت هستید. که همه این ها به رهبری ایران بوده است.

وی ادامه داد: در اخرین تقابل هم که شما امروز شاهد آن هستید بحث داعش و گروههای تکفیری صهیونیستی است که باز جمهوری اسلامی جلو آنها ایستاد آنها فکر میکردند که با جنگ کوتاه مدت می توانند کشور سوریه و عراق را تصرف کنند تا دست ایران از حزب الله لبنان و محور های مقاومت کوتاه شود تا رژیم صهیونیستی در امان باشد ولی باز شکست خوردند تا جایی که به ایران پیام دادند که شما بشار اسد را بردارین و هرکس که خودتون میخواهید جایگزین کنید که به انها جواب منفی داده شد و در مقابل به بشار اسد هم گفتند که شما دست از ایران بردار تا ما تمام ویرانی های که از جنگ باقیمانده را بازسازی و آباد کنیم باز هم جواب منفی شنیدند.

انگالی خاطرنشان کرد: امروز امریکاهیها از گزینه های روی میز با ما سخن میگویند ولی آنها میدانند که اگر یک موشک بسمت ایران شلیک کنند 2 موشک دریافت می کنند .وی در پایان افزود اگر ما در تمام تقابل هایی که با امریکا ، رژیم صهیونیستی و سایر کشورها پیروز بودیم به لطف خداوند و به برکت خون شهداو رهنمود های مقام معظم رهبری است و بخاطر همین است که مقام معظم رهبری در سخنان خود مرتب از گفتمان انقلابی و انقلابی گری سخن میگوید . اگر ما انقلابی باشیم اگر تمام قدرتهای جهان با هم یکی شوند نمی توانند ما را شکست دهند./انتهای پیام

ارسال نظرات