خبرهای داغ:

شهردار قم با آیت‌الله مکارم شیرازی دیدار کرد

سقائیان نژاد شهردار قم با آیت‌الله مکارم شیرازی دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۸۹۲۰۶۱۳
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار به همراه معتمدی قائم‌مقام شهردار، قاری قرآن معاون شهرسازی و امور زیربنایی، سامع معاون خدمات شهری و امور اجتماعی، رنجبر معاون برنامه ریزی و منابع انسانی، ذاکریان معاون حمل و نقل و ترافیک و دیگر مدیران و مسوولان شهری با حضور در موسسه امام سجاد(ع) با آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار ضمن تشریح اقدامات مدیریت شهری در دو سال گذشته، گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته برای تسویه بدهی‌های شهرداری و برنامه‌های آینده مدیریت شهری در قم ارائه کرد.

شهردار قم با اشاره به تعامل مطلوب شهرداری با سازمان‌های مختلف استان گفت: با استانداری، حرم مطهر حضرت معصومه، مسجد مقدس جمکران، سازمان‌های خدمات رسان و... همکاری خوبی داریم.

وی با بیان اینکه نیاز داریم طی برنامه پنج ساله مشکلات آسفالت شهر را کاهش دهیم افزود: سال گذشته بیش از 200 هزار تن آسفالت توزیع شده و امسال بیش از 300 هزار تن آسفالت در شهر توزیع خواهد شد.

سقائیان‌نژاد با بیان اینکه تاکنون قرارداد چهار هتل پنج ستاره منعقد شده که سه مورد در مرحله اجرایی است افزود: پروژه‌های تفریحی نیز برای افزایش ماندگاری زائر در دستور کار داریم.

آیت‌الله مکارم شیرازی نیز با اشاره به مشکلات برخی مناطق خطرخیز شهر قم تصریح کرد: یکی از مناطق خطرخیز قم مسیر پردیسان است که هرچه زودتر باید مشکل حل شده که خطراتی که تاکنون به وجود آمده کاهش یابد و این مساله در اولویت کار شهرداری باشد.

این مرجع تقلید تصریح کرد: مشکل دیگر برخی سوء استفاده گران است که قوانین شهرداری را دور می‌زنند و ساخت و سازهایی که صلاح شهر نیست و برای آن‌ها درآمد دارد و مصلحت نیست انجام می‌دهند که مردم از دست این افراد شکایت دارند و این مشکل باید حل شود.

آیت‌الله مکارم شیرازی در ادامه با اشاره به مساله فرودگاه قم تصریح کرد: این فرودگاه از آنچه که فکر می‌شود تاثیرگذارتر است و اگر راه‌اندازی شود برای چنین شهر جهانی‌ای اثرات بسزایی خواهد داشت؛ اگر به این پروژه اهمیت داده شود آثار بسیار مطلوبی متوجه شهر خواهد شد.

در پایان این دیدار کتاب تاریخ مصور قم و تابلویی از سنگ مزار حرم مطهر حضرت معصومه(س) از سوی شهردار قم به آیت‌الله مکارم شیرازی اهدا شد.

ارسال نظرات