بيانيه سپاه جم به مناسبت هفته دفاع مقدس

تا قرن ها، راه درست را به آزاديخواهان و استکبارستيزان نشان خواهیم داد

روابط عمومي ناحيه مقاومت بسيج سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم به مناسبت هفته دفاع مقدس بيانيه اي را به شرح زير صادر كرد.
کد خبر: ۸۹۲۱۴۷۱
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲

 امام خميني(ره):جنگ ما جنگ فقر و غنا بود، جنگ ما جنگ ايمان و رذالت بود، و اين جنگ از آدم تا ختم زندگي وجود دارد.

بوشهر، در ابتدای این بیانیه آمده است،  هر سال، روزهاي آخر تابستان و ابتداي پائيز براي ملت ايران، يادآور حماسه بزرگي است که فرزندان غيور اين مرز و بوم، با تکيه بر خداوند متعال و گوش به فرمان ولي امرشان حضرت امام خميني(ره)، هيمنه پوشالي ابرقدرت ها را درهم شکستند و با نمايش قدرت ايمان به خداوند ، نقطه عطفي ديگر را در تاريخ ايران و جهان رقم زدند.شیرمردان و شیرزنان ایرانی با هشت سال مقاومت جانانه خود در مقابل نيروهاي مزدور بعثي و اتحاد جهاني ابرقدرت‌ها، درسي بزرگ و فراموش نشدني به استکبار جهاني و سلطه‌گران داده و الگويي متعالي و بي‌نظير را در اختيار تمامي ملل تحت ستم عالم قرار دادند‌ و ضمن تحميل شکست به جبهه استکبار و صهيونيسم جهاني در حوزه جنگ سخت، قدرت نرم انقلاب اسلامي و فرهنگ والاي آن را به رخ جهانيان کشيدند.

در بخش ديگري از اين بيانيه تصريح شده است كه بي‌هيچ ترديدي اين فرهنگ مقاومت و ايثار بود که دشمنان تا بن دندان مسلح جمهوري اسلامي ايران را به شکست کشانيد و اين دوران طلايي و غرورآفرين را به شمعي فروزان در تاريخ جهان تبديل ساخت، شمعي که تا قرن ها، راه درست را به آزاديخواهان و استکبارستيزان نشان خواهد داد. دوران دفاع مقدس نشان داد که اگر اراده عمومي يک ملت با مقاومت و ايثار و پايداري عجين شود، هيچ نيرويي را ياراي مقابله با آن نيست‌ و اگر اين اراده تحت هدايت يک رهبري عالمانه و الهي قرار گيرد، ديگر هيچ مانع و تحريمي تاب مقاومت در مقابل سيل خروشان پيشرفت آن را نخواهد داشت‌ . هشت سال دفاع مقدس ثابت کرد اگر همه قدرت‌هاي عالم هم بخواهند در اين راه وقفه ايجاد کنند، جز شکست و ناکامي، دستاورد ديگري نصيبشان نخواهد شد.

اکنون اين گنجينه ارزشمند فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت ملت ايران، همانطور که امام راحل عظيم الشأن پيش‌بيني مي‌کردند، با هدايت خلف صالح ايشان حضرت آيت‌الله العظمي امام خامنه‌اي (مدظله العالي) مرزهاي جغرافيايي را درنورديده و با بيداري ملت‌هاي مسلمان و نيز غيرمسلمانان تحت ستم سراسر گيتي، شگفتي، هراس و استيصال را به کانون‌هاي نامشروع قدرت جهاني تحميل کرده است‌.

در ادامه اين بيانيه آمده است: اكنون در آستانه اين حماسه باشکوه و اين دوران سراسر افتخار، بسیجیان شهرستان جم ضمن گراميداشت ياد و خاطره آن دوران سراسر نور و غرور‌ با تعظيم و تکريم نسبت به مقام والاي شهيدان، جانبازان و ايثارگران دوران دفاع مقدس‌ و نيز تجديد ميثاق با آرمان‌هاي انقلاب، امام راحل و شهدا، عزم و آمادگي همه‌جانبه خود را جهت نيل به آرمان های انقلاب تحت تدابير فرماندهي معظم کل قوا اعلام مي‌دارند. به امید آن روزی که انقلاب جهانی اسلام، زمینه ساز حکومت عدالت گستر بقیه الله الاعظم حضرت ولی عصر (اروحنا له الفداء ) گردد . 

پايان خبر/

 

ارسال نظرات