خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس

اجرای بیش از 100 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس

بیش از 100 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان فردوس برگزار می گردد .
کد خبر: ۸۹۲۱۵۱۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس در نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار گردید گفت : انقلاب اسلامی ایران ، محصول 1400 سال جانفشانی و مبارزات اهل بیت و علمای اسلام با ظلم و انحراف است .

ماشاالله محمودی گفت : مبارزه اهل بیت از انحراف اسلام و خیانت در سقیفه و توطئه ترور  مولی الموحدین امیرالمومنین (ع) در محراب شروع شد.

وی افزود : آتشی که امروز تمام مناطق مسلمان نشین از جمله یمن ، میانمار ،سوریه ، لبنان ، فلسطین،بحرین ، عراق و... را می سوزاند از انحراف اسلام در خیانت سقیفه و اثر برق شمشیر ملعونی است که با شهادت امام علی (ع) مسلمین را از محور ولایت و امامت متفرق کرد و این اختلافات و بحران کنونی را بوجود آورد .

دشمنان در محاسبات خود علیه انقلاب اسلامی دچار اشتباه شده اند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس خاطرنشان کرد : خداوند متعال شاکریم که پس از 1400 سال مبارزه اهل بیت و علمای اسلام در عصر بی دینی و مکاتب مادی شرق و غرب انقلابی محقق شد که اسلام ناب محمدی(ص) را احیا نمود و دست استکبار و استبداد را از این سرزمین مقدس کوتاه نمود .

محمودی افزود : نظام ظلم و سلطه به سرکردگی آمریکا از بدو تاسیس و تحقق انقلاب اسلامی هجمه ها و توطئه های متعددی برای ساقط کردن انقلاب اسلامی به کار بستند که یکی از این اقدامات استکبار ، تدارک جنگ طولانی مدت ، پرهزینه  و سنگین با حمایت تمام مزدوران جهان و منطقه علیه انقلاب اسلامی ایران بود که دشمن در محاسبات خود دچار اشتباه شده بود .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس به سخنان امام (ره) اشاره کردند که فرمودند : « دشمن حساب همه چیز را می کرد الا یک حساب و آن حساب معنویت بود آنها توجه نداشتند که ملت همه با هم علاقه به خدا دارند و علاقه به اسلام »

انقلاب اسلامی ایران در امتداد انقلاب و حماسه عاشوراست .

وی گفت : ما معتقدیم انقلاب ما انقلاب صد در صد اسلامی و احیا کننده اسلام ناب است و این انقلاب در امتداد انقلاب و حماسه عاشوراست.

محمودی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن حججی افزود:  شهدای عزیز ما نیز چه  در هشت سال دفاع مقدس و چه در این ایام که بعنوان مدافع حرم به شهادت می رسند در امتداد شهدای عاشورا با همان شاخصه های شهدای گرانقدر کربلا هستند .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس گفت : ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس به منظور پاسداشت یاد و خاطره شهداء و رزمندگان و انتقال فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت به نسل جدید و تداوم این فرهنگ عاشورایی مقارن با دهه اول محرم بالغ بر 100 عنوان برنامه را جهت اجرا تدارک دیده است .

ماشالله محمود افزود : دیدار با امام جمعه محترم شهرستان ، برگزار رژه اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان ، برگزاری یادواره های شهدا  ، دیدار با خانواده معزز شهدا ،  گلباران مزار شهدا ، تور ایست و بازرسی و گشت های محله محور توسط بسیجیان  ،  اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس  و پایگاه های بسیج ، همایش شیرخوارگان حسینی ، همایش احلی من العسل بسیج دانش آموزی ، همایش رزمندگان دفاع مقدس ، برپایی ایستگاه سلامت با ویزیت و توزیع داروی رایگان در هیئت رزمندگان اسلام ، اختتامیه طرح هجرت 3 و اردوهای جهادی ، همایش روز سرباز و برپایی نمایشگاه های فرهنگی از جمله مهمترین برنامه های این هفته می باشد .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها