مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان:

حرکت دولت باید انقلابی، جهادی و خستگی‌ناپذیر باشد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان گفت: بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت دولت باید انقلابی، جهادی و خستگی‌ناپذیر باشد و از همه ظرفیت‌های کشور در جهت پیشرفت و تعالی ایران اسلامی و برطرف نمودن مشکلات و موانع موجود استفاده شود.
کد خبر: ۸۹۲۱۷۲۷
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمود عظمتی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان در جمع خواهران بسیجی روستای "قالهر" از توابع این شهرستان تحقق دولت اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی را لازمه تشکیل جامعه اسلامی برشمرد و گفت: دولت اسلامی در منظومه فرایند شکل‌گیری تمدن اسلامی است.

وی حکومت اسلامی و جامعه اسلامی را دو مقدمه لازم برای تمدن نوین اسلامی دانست و افزود: تمام قوا و ارکان و اجزای حاکمیت اسلامی می‌بایست در تشکیل دولت اسلامی مشارکت داشته باشند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان تصریح کرد: رسالت دولت اسلامی تلاش برای فراگیر شدن شعائر انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن و حرکت در مسیر اجرای اهداف انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام عظمتی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت دولت باید انقلابی، جهادی و خستگی‌ناپذیر باشد و از همه ظرفیت‌های کشور در جهت پیشرفت و تعالی ایران اسلامی و برطرف نمودن مشکلات و موانع موجود استفاده شود.

وی تمدن نوین اسلامی را مقدمه حکومت مهدوی برشمرد و گفت: امام(ره) فرمودند تمدن غرب، تمدن نیست، امکان شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی براساس سنت‌های الهی وجود دارد، تمدن نوین اسلامی حکومت مهدوی نیست، اما به دنبال پیگیری حکومت مهدوی هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات