خبرهای داغ:
مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه قاینات:

تقارن محرم و هفته دفاع مقدس تداعی کننده کربلای حسینی تا کربلای خمینی

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه قاینات گفت: تقارن محرم وهفته دفاع را می توان از کربلای حسینی تا کربلای خمینی معنا کرد و این بهترین تعبیری است که انسان می تواند داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۲۲۱۵۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج از خراسان جنوبی ، حجت الاسلام ملک آبادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در دیدار پرسنل سپاه قاین با امام جمعه شهرگفت:حضرت امام (ره)می فرمایند محرم وصفراست که اسلام را زنده نگه داشته است وقطعا دفاع مقدس بود که انقلاب اسلامی ایران را نگه داشت وامسال هم  آغاز هفته دفاع مقدس وتقارن آن با ماه محرم است.

وی افزود:تقارن محرم وهفته دفاع را می توان  از کربلای حسینی تا کربلای خمینی معنا کرد واین بهترین تعبیری است که انسان می تواند داشته باشد

حجت الاسلام ملک آبادی در ادامه گفت: یاران امام حسین(ع) یک سری ویژگی هایی داشتند که طبق فرموده مقام معظم رهبری شهداونیروهای انقلابی ماهم داشته اند.

وی  افزود: از ویژگی های این افراد این است که هم یاران امام حسین(ع) وهم جمیع شهدای اسلام وانقلاب جزء یاران امام زمان ویاوران نائب امام زمان هستند.

 ملک آبادی ادامه داد : وجه اشتراک دوم بین اصحاب امام حسین(ع) ویاران انقلاب عقلانیت معنویت است وآنچه که سبب خیر وعاقبت به خیری می شود عقلانیت معنوی است.

مدافع حریم وحرم  بودن از دیگر ویژگی های این انسانهاست وعشق به امام نیز جزء ویژگی دیگر این افراداست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاینات آخرین ویژگی این افراد را معیت وهمراهی خانواده هیشان عنوان کرد وگفت: در بین اصحاب امام حسین هم این موضوع دیده شد ودر زمان جنگ تحمیلی ودر حال حاضرنیز شاهد همراهی خانواده های مدافعین حرم هستیم.

وی درپایان گفت:همه ما پاسدار انقلاب اسلامی هستیم واگر بخواهیم مثل اصحاب امام حسین وشهدا زندگی کنیم باید متوسل به امام حسین(ع)باشیم وراه توسل به امام حسین ولایت فقیه است.

 رضایی جانشین فرمانده سپاه قاینات  دراین دیدار اظهارداشت: اگر یک بررسی جزئی در احوالات دفاع مقدس داشته باشیم شاهد شباهت ویژه این هفته با نهضت امام حسین(ع) خواهیم شد.

وی افزود: حدود 200هزار شهید دفاع مقدس داریم وتعداد روزهایی که جنگ تحمیلی ایران طول کشیده است 2800روز است وبه صورت میانگین روزانه 70شهید را تقدیم نظام وانقلاب دراین دوران کرده ایم.

وی بابیان این که امسال از این فرصت باید درراه تبیین ایثارگری ها ودلاوریهای رزمندگان  به نسل های جدید استفاده کرد گفت:بیش از35عنوان برنامه در سه سطح ناحیه ای وحوزه ای وپایگاههای بسیج برنامه ریزی شده است وامیدواریم در این برنامه هابتوانیم در جهت آشنایی بیشتر نسل جوان با دفاع مقدس گام برداریم.

رضایی گفت:  تمام توان ما این بوده است که در اجرای برنامه های امسال شعار " من انقلابی ام"که شعار محوری برنامه های امسال دفاع مقدس است را مد نظر داشته باشیم .

جانشین فرمانده سپاه قاین با تاکید برتبیین موازین رهبری در خلق حماسه ها گفت: قطعا نقش رهبری  در دوران دفاع مقدس بسیار موثر بوده است ومردم هم با لبیک به ندای رهبری در صحنه حضور داشتند.

وی تبیین نقش اقتصاد مقاومتی در دوران دفاع مقدس وتداوم آن با دوران حال حاضر،تبیین قدرت دفاعی ووحدت نیروهای مسلح را از دیگر اهداف دربرنامه های هفته دفاع مقدس ذکر کرد..

رضایی به نقش مردم دردوران دفاع مقدس اشاره کرد وگفت: هرجا ما از مردم در برنامه ها استفاده کرده ایم قطعا موفقیت هایی هم حاصل شده است.

رضایی جانشین سپاه ناحیه قاینات در مراسم عطر افشانی و تجدید عهد پایوران سپاه ناحیه قاینات به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با شهدای گمنام جبل النور شهرستان قاینات گفت: امروز حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی بر عهده ما پاسداران است و شهدای ما بهترین ارزشها ی نقلاب هستند که ما امروز با فرا رسیدن ایام هفته دفاع مقدس با استعانت از خداوند منان و کمک شهدا با شهدا تجدید میثاق و عهد می بندیم تا بتوانیم اهداف خود را به بهترین شکل به پیش ببریم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها