خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه روانسر:

ایمان پایه و اساس دین است

سرهنگ محمد رضا الفتی فرمانده سپاه ناحیه روانسر سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر روانسر ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس گفت:ایمان پایه و اساس دین است
کد خبر: ۸۹۲۲۵۸۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از روانسر، سرهنگ محمد رضا الفتی فرمانده سپاه ناحیه روانسر سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان  روانسر ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس بیان داشت: وظیفه ما شناساندن فرهنگ جهاد و شهادت، خودباوری و استقامت به جوانان نسل امروز است.

 
وی تصریح کرد: رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت خاطره و تجربیات زیادی را در اذهان خود دارند که بایستی بصورت مکتوب در اختیار جوانان قرار بگیرد، اما در این زمینه کمکاری صورت گرفته است

فرمانه سپاه ناحیه روانسر در ادامه ایمان به خدا و خودباوری را مهمترین خصلت زندگی شهدا دانست و افزود: سرلوحه کار و زندگی شهدا و رزمندگان ساده زیستی، صداقت، استقامت و جانفشانی بود که بایستی در بین نسل جوان در مساجد و در مراکز اموزشی ترویج داد.
 
 
وی در ادامه افزود به فرمود:  مقام معظم رهبری(مدظله الهالی)  دفاع مقدس، جنگ ایران و عراق نبود جنگ یک کشور در مقابل پشتیبانی نظام بیش از ۳۰ کشور بود.


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان روانسر در ادامه بیان داشت: در استانه ماه محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر هستیم و بایستی بیش از گذشته به این واجب فراموش شده توجه کنیم.
ارسال نظرات