خبرهای داغ:
حجت الاسلام مهاجر:

ماه محرم و صفر ماه تحول و پیشرفت حالات معنوی است

کارشناس مذهبی گفت: برخلاف همه قیام های غیر دینی و حتی برخی قیام های به ظاهر دینی هدف از قیام امام حسین(ع)احیاء دو اصل مهم و اساسی دین اسلام بود که این دو اصل باعث بقاء و تداوم دین می شود
کد خبر: ۸۹۲۲۸۱۲
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی مهاجر از روحانیون حرم مطهر امام رضا(ع) با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع) در همایش شیرخوارگان حسینی که عصر امروز در محل حسینیه سیدالشهداء برگزار شد گفت: ماه محرم و صفر ماه تحول و پیشرفت حالات معنوی می باشد.

وی افزود: در جمهوری اسلامی ایران اتفاقات خوب و قابل توجهی روی داده و در حال اجرا می باشد که نمونه بارز آن مراسم معنوی اعتکاف و همایش بین المللی شیرخوارگان حسینی که در 5 قاره از جهان به صورت هم زمان برگزار می شود ،است.

وی افزود:برگزاری این همایش معنوی سبب شده که مسلمانان و غیر مسلمانان زیادی در مورد این طفل 6 ماهه تحقیقات انجام داده و مقالات زیادی منتشر نمایند. که این خود جای شکر گزاری دارد.

حجت الاسلام و المسلمین مهاجر در ادامه به نقش تربیتی مادر بر روی فرزندان اشاره کرد و گفت: مادران نقش بسیار تاثیر گذاری بر روی تربیت فرزندان دارند و نسل آینده به دست مادران تربیت می شود و چه خوب است روش تربیتی مناسب برای فرزندان انتخاب نماییم

مجتبی مهاجر تصریح کرد: سربازان امام زمان(عج) در دستان شما و درگهواره ها و آغوش شما خوابیده اندپس به تربیت آنها توجه و دقت زیادی داشته باشیم.

وی در ادامه افزود:برای فرزندان خود نام های مناسب انتخاب نموده چرا که این نام ها سبب ساخت شخصیت انسان ها می شود و چه خوب است که فرزندان ما دارای نام های نیکو و در خور و شان خود باشند.

مهاجر با توصیه به تربیت مناسب فرزندان در خانه و خانواده چند نکته را یادآور شد اول اینکه پدران و مادران سعی بر این داشته تا خوب ترین والدین باشند و دیگر اینکه لقمه حلا ل به خوراک فرزندان داده و سوم اینکه با احترام با فرزندان ارتباط برقرار نموده، به طور کامل به صحبت فرزندان گوش داده و نظارت غیر مستقیم بر اعمال و کردار فرزندان داشته باشیم و...

مجتبی مهاجر اظهار داشت:نقطه عطف عاشورا شهادت حضرت علی اصغر(ع) است چرا که بنی امیه برای هر کاری توجیه داشتند اما برای شهید کردن حضرت علی اصغر (ع) هیچ بهانه ای نداشته اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها