خبرهای داغ:
معاون سپاه استان قم:

منطقه عملیاتی والفجر ۱۰ در نمایشگاه یاد یاران قم بازسازی می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان قم گفت: بازسازی منطقه عملیاتی والفجر ۱۰ از جمله برنامه‌های مهم این نمایشگاه بوده که هر شب تا به مدت یک هفته اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۲۹۵۰
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵

منطقه عملیاتی والفجر ۱۰ در نمایشگاه یاد یاران قم بازسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد بیطرفان شامگاه جمعه در افتتاحیه نمایشگاه یاد یاران عاشورایی که با حضور آیت‌الله حسینی بوشهری برگزار شد با اشاره به اقدامات انجام‌ شده در نمایشگاه یاد یاران عاشورایی اظهار داشت: تقارن هفته دفاع مقدس و دهه محرم سبب شده تا رویکرد این نمایشگاه به سمت عزاداری برود.

وی افزود: نمایشگاه در طول هفته دفاع مقدس برای جوانان به‌ویژه دانش آموزان در نوبت صبح از ساعت 9 تا نماز ظهر باز بوده و می‌توانند بازدید کنند اما برای عموم از ساعت 16 تا نماز مغرب و عشا بازدید عمومی و بعد از نماز مغرب و عشا برنامه‌های عزاداری و فرهنگی برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان قم عنوان کرد: بازسازی منطقه عملیاتی والفجر 10 از جمله برنامه‌های مهم این نمایشگاه بوده که هر شب تا به مدت یک هفته اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس به‌ غیر از برنامه‌های نمایشگاه یاد یاران عاشورایی برنامه‌های دیگری نیز در سطح شهر از جمله غبارروبی گلزار شهدا و سرکشی از خانواده‌های شهدا برگزار می‌شود.

بیطرفان ابراز کرد: در نمایشگاه یاد یاران عاشورایی هر شب مراسم سخنرانی و مداحی برگزار می‌‌شود.

ارسال نظرات