خبرهای داغ:
مرتضی امیرحاجلو
جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج چادگان:
جانشین فرمانده ناحیه چادگان گفت: رمز پیروزی ایران اسلامی در برابر دشمنان اسلام، اندیشه های دفاعی حضرت امام (ره) بود که منبعث از قرآن عترت و سیره پیامبر و ائمه و حضور مردم و ولایت پذیری است./گزارش تصویری
کد خبر: ۸۹۲۳۲۱۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از چادگان، سرهنگ پاسدار بهزاد مُلیانی پس از اقامه نماز جمعه شهر زیارتی رزوه، در جمع نمازگزاران گفت: هشت سال دفاع مقدس صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه زمانی نیست، بلکه گنجینه عظیمی است که ملت ما می تواند از آن استفاده کند، آن را استخراج کند، مصرف کند و سرمایه گذاری کند.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج چادگان افزود: دفاع مقدس مظهر معنویت، دینداری و آرمانخواهی است. دفاع مقدس مظهر ایثار و از خود گذشتگی، ایستادگی، پایداری و مقاومت است. دفاع مقدس مظهر تدبیر و حکمت و مظهر شکوفایی استعداد ها و ظرفیت هاست.

سرهنگ ملیانی ادامه داد: جنگ تحمیلی را دشمن برای خاموش کردن انقلاب اسلامی به  راه انداخت، امّا همین جنگ باعث شعله ور تر شدن نیروی انقلاب و روحیه انقلابی شد. درجنگ تحمیلی معجزات عظیمی از حضور مؤمنانه و پر تلاش نیروهای بسیجی در صف های جنگ اتفاق افتاد.

ما در جنگ جان های عزیز بسیاری از دست دادیم و خسارت های زیادی هم تحمل کردیم، امّا چیزی در دل ایم ملت جوشید که برکات و ارزش آن برای امروز و فردای این ملت، از همه بالاتر است و آن احساس اتکای به نفس، عزّت، استقلال و خودباوری ملی عظیم و اعتقاد به این که اگر یک ملت حول محور ایمان به خدا و عمل صالح جمع شوند معجزات نشدنی یکی پس  از دیگری شدنی خواهد شد.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج چادگان با اشاره به این که جنگ 8 سال دفاع مقدس به وسیله مردم اداره شد، ارتش و سپاه و دیگر نیروها، متکی به مردم بودند، متکی به ایمان مردم به عشق و صفای مردم بودند افزود: با ایستادگی و مقاومت  در راه خدا، این توطئه وسیله ای برای حرکت به سمت قله آرزوها و ارزش های اسلامی و وسیله ای برای پیشرفت تبدیل شد.

سرهنگ ملیانی در پایان بیان کرد: دفاع مقدس یاد آور رشادت های مردم شریف میهن عزیزمان است که اسلام را زنده کرد و نام ملت ایران را بلند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار