خبرهای داغ:
در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بندر ترکمن عنوان شد:

لزوم توجه بیشتر به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه

پرداختن به امر به معروف ونهی از منکر یک تکلیف دینی است که تا کنون آن گونه که شایسته بوده به آن پرداخته نشده است.
کد خبر: ۸۹۲۳۷۷۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، حجت السلام والمسلمین منصوری امام جمعه شهرستان بندر ترکمن جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: ضرورت دارد که امر به معروف لسانی توسط بسیج راه اندازی شود .

وی با اشاره برخورد با منکرات و جرایم مشهود تصریح کرد: یکی از وظیفه اصلی منابر و نماز جمعه گفتن معروف و پیشگیری از تخلفات اجتماعی می باشد.

همچنین در این جلسه امام جمعه اهل تسنن حاج آخوند عبد الرحمان کم گفت: اجرای امر به معروف و نهی از منکر در سه بخش های دولتی ، علما و خطبا و جامعه عملیاتی می شود.

وی تاکید داشت: در درجه اول باید حاکمیت شرایط را برای امر به معروف و نهی ابز منکر برای اجتماعی شدن این فریضه را فراهم کند.

در ادامه سرهنگ پهلوان فرمانده نیروی انتظامی در شهرستان بندر ترکمن اظهار داشت : بعثت پیامبر نمونه عملی و الهی امر به معروف و نهی از منکر می باشد و باید این فریضه اول در بین مدیران اجرایی کشور بهینه و اجرایی شود.

وی بیان داشت: متاسفانه با اینکه بی حجابی و بد حجابی از منکرات هست ولی نسبت به دیگر منکرات مثل ترویج مواد مخدر ، قانون گریزی، دست اندازی به بیت المال، سو استفاده از فضای مجازی و ... حساسیت کمتری بین مردم و مسئولین در برخورد با این منکرات دیده می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه  بندر ترکمن نیز در ادامه گفت :با توجه به هفته امر به معروف و نهی از منکر ،38سال از انقلاب اسلامی گذشته ولی متاسفانه هنوز مشغول جلسات هستیم در صورتی که باید این اصل عملیاتی شود.

وی افزود: اگر می خواهیم منویات مقام معظم رهبری تحقق پیدا کند باید این فریضه به صورت لسانی در جامعه فراگیر شود و با زبان ملایم و نرم گفتن معروف تاثیرش زیاد هست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها