نماینده ولی فقیه در استان بوشهر

رئیس جمهور آمریکا دچار توهم های کودکانه شده است

بوشهرـ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: آمریکا آنقدر ضعیف است که رئیس جمهور آن دچار توهم شده است؛ این مرد مغرور با سخنان ابلهانه، جاهلانه و به دور از زبان دیپلماسی می خواهد توهم های کودکانه خود را در حغرافیای واقعی پیاده کند.
کد خبر: ۸۹۲۳۸۳۰
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در دیدار با فرمانده و مدیران تیپ پیاده سپاه امام صادق استان بوشهر (ع)، گفت: جهان استکبار بعد از جنگ تحمیلی در دره تاریخ، سقوط کرده است و امروزه استکبار همه احزاب خود را برای مقابله نظام اسلامی و مکتب اهل بیت گرد هم آورده است.

امام جمعه بوشهر اظهار کرد: اسلام در قرون اخیر هیچگاه به این صورت و این قدرت نبوده و در هیچ یک از دوره های تاریخ هیچگاه استکبار اینطور در بن بست گرفتار نشده است و امروزه استکبار در هر مکانی که حاضر می شود از جمله در عراق، افغانستان، سوریه، مصر و دیگر کشورها با شکست روبرو می شود، اما ایران اسلامی هر حرکتی که انجام میدهد در آن پیروزی و پیشرفت است.

صفایی بوشهری افزود: آمریکا آنقدر ضعیف است که رئیس جمهور آن دچار توهم شده است؛ این مرد مغرور با سخنان ابلهانه، جاهلانه و به دور از زبان دیپلماسی می خواهد توهم های کودکانه خود را در حغرافیای واقعی پیاده کند.

وی ادامه داد: توهین و حمله تند مرد نخست آمریکا به جمهوری اسلامی ایران، نشان دهنده قدرت ایران است که علاوه بر این جهان غرب و بویژه آمریکا در شرایط سقوط می باشد و به هر چیزی چنگ می زند./انتهای پیام

 

ارسال نظرات