خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گالیکش

امروز کشور های اسلامی و آزاد اندیش دنیا جمهوری اسلامی را الگو قرار داده اند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گالیکش با بیان اینکه حضرت امام (ره) این انقلاب را با همت مردم تاسیس و شکل دادند، گفت: هدف از این تفکر صدور انقلاب بود،امروزه خیلی از کشور های اسلامی و آزاد اندیش دنیا جمهوری اسلامی را الگو قرار داده اند.
کد خبر: ۸۹۲۴۸۳۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، سرهنگ سید یحیی قاضوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گالیکش در یادواره شهید والامقام روستای قاسم آباد ضمن عرض تسلیت بمناسبت ایام عزاداری سالار و سرور شهیدان و گرامیداشت یاد و خاطره همه ی شهیدان و رزمندگان دفاع مقدس اظهار کرد:مطمئنا برکاتی که در دفاع مقدس،نهضت عاشورا و کربلا و تناسبی که بین این دو فرهنگ و تفکر وجود دارد حاصل این یادواره های شهدا و این برنامه های معنوی و مذهبی است.

وی یادآور شد: در طول دفاع مقدس بالغ بر 250 هزار شهید تقدیم انقلاب کردیم که این حاصل آن عظمت و اقتدار امروز ماست،شهدای ما همان هایی هستند که در راه امام حسین (ع) و در مسیر ولایت و رهبری و انقلاب ماندند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گالیکش با اشاره به اینکه شهدا از روز اول از جان و مال و ناموس برای دفاع از اسلام وقرآن گذشتند، ابراز کرد: اینان کسانی بودند که در صحنه ی نبرد شبیه آن 72 تن یار باوفای امام حسین (ع) در کربلا بودند،آنها از امام حسین (ع) و یاران با وفایش درس و الهام  گرفتند تا به امثال ما آسیب و گزندی نرسد.

قاضوی با بیان اینکه به گفته ی پیامبراکرم (ص) سه گروه در روز قیامت شفاعت میکنند و شفاعتشان هم پذیرفته میشود، گفت: گروه اول انبیاء و ائمه هستند که اگر کسی را شفاعت کنند در این دنیا و آن دنیا سربلند میشوی،دوم علما هستند که خداوند شفاعت انها را می پذیرد و گروه سوم شهدا هستند که در جایگاه انبیاء و علما قرار دارند،زیرا ارزش زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست و این مجالس و محافل و یادواره های شهدا برای ارج نهادن به مقام شهداست،لذا قدر خودمان را بدانیم که در کشور جمهوری اسلامی ایران زندگی میکنیم و این ارزشمند است.

به گفته وی؛ ما شهدای زیادی را در طول دفاع مقدس تقدیم نظام و انقلاب کردیم و خداوند میفرماید آنها نزد پروردگار خود روزی می خورند و اگر نگاه ما به شهدا این باشد که آنها مرده اند ما خطا و اشتباه کرده ایم،چرا که شهدا ناظر و بر اعمال من و شما هستند،امروز الحمدلله به برکت خون شهدا و ایثارگری های رزمندگان و مردم خوب جمهوری اسلامی ایران در امنیت و آرامش و اقتدار قرار داریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گالیکش خاطر نشان کرد: آمریکا و استکبار از نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی شروع به دشمنی با ملت ایران کردند و بالغ بر100 توطئه بزرگ و کوچک را از قبیل ترور ها و تجزیه طلبی ها،اختلافات قومی و قبیله ای،تحریم های فلج کننده و... را علیه کشور ما رقم زدند،تمام اینها ترفند ها و توطئه های استکبار جهانی بوده است،هدف آنها گرفتن ماهیت ما بود.

قاضوی اظهار داشت: در حالی که صدام در اغاز جنگ تحمیلی وعده رسیدن یک هفته ای به تهران را میداد تصور نمیکرد جوانان و بسیجیان با دست خالی هشت سال در مقابل کشوری که توسط 55 کشور بزرگ دنیا اعم از حمایت های مالی و تجهیزات و ابزار و امکانات می شد بایستند و در عین حال حتی یک وجب از خاک سرزمین ما را نتوانستند تصرف کنند،چرا که اگر این مردم نبودند این انقلاب تا این مسیر و این مرحله نمیرسید،این را به برکت این نظام و انقلاب و به برکت خون شهدا داریم،شهدا درس های بسیار به بشریت دادند.

وی با بیان اینکه حضرت امام (ره) این انقلاب را با همت مردم تاسیس و شکل دادند، بیان داشت: هدف از این تفکر صدور انقلاب بود،امروزه خیلی از کشور های اسلامی و آزاد اندیش دنیا جمهوری اسلامی را الگو قرار داده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گالیکش خاطرنشان کرد: ملت ما دفاع مقدس را یک ارزش و یک گنجینه میداند و پای آرمانها و ارزشهای آن تا اخرین قطره خون می ایستد،چراکه تفکر ما برگرفته از عاشورا و کربلاست،تفکر ما برگرفته از شهدا و خون شهداست و انشالله در این مسیر ثابت قدم بمانیم و قدر شهدا را بدانیم.  

انتهای پیام/

جلال پاک نژاد خبرنگار افتخاری بسیج گالیکش

ارسال نظرات
پر بیننده ها