خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه پاسداران:

امنیت و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون شهدا است

جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه پاسداران در یادواره سرداران و شهدای حوزه شهید نیکجو صفا پارسینه شهرستان سنقروکلیایی گفت: امنیت، عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون شهدا است.
کد خبر: ۸۹۲۵۰۷۰
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سنقر، با حضور جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه پاسدران یادواره سرداران و شهدای حوزه شهید نیکجو صفا پارسینه شهرستان سنقروکلیایی برگزار شد.

 

سردار سالار آبنوش با تبریک هفته دفاع مقدس به خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و تسلیت ایام عزاداری امام حسین (ع) اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان در جنگ تحمیلی است.

 

وی افزود: استقلال همه جانبه ما ریشه در از خود گذشتگی شهدا و ولایت پذیری ملت ما دارد که باید نسل به نسل منتقل شود.

 

جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه تصریح کرد: در حال حاضر ایران به عنوان یک قدرت جهانی مطرح شده است چرا که در همه کارها به خدا توکل دارد  و در دوران دفاع مقدس نیز توکل به خدا و توسل به اهل بیت (ع) باعث پیروزی ملت ایران شد.

 

وی با بیان اینکه باید زمینه آشنایی بیشتر نسل جوان را با ارزش های دفاع مقدس، ایثارگری ها و رشادت ها فراهم کنیم، افزود: اگر ارزش ها فراموش شود همه تلاش ها، خون ها و فداکاری ها ار بین می رود.

 

سردار آبنوش با اشاره به جانفشانی‌های رزمندگان در ایام دفاع مقدس اظهار داشت: پس از به سرانجام رسیدن ایام سراسر افتخار جنگ تحمیلی، مردم وظیفه‌ای زینب‌گونه دارند تا ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس را ترویج و اشاعه دهند.

 

وی در ادامه سخنان خود تاکید داشت: عظمت و عزت‌مندی ملت قهرمان ایران اسلامی را هیچ کس نمی‌تواند به طور کامل درک کند زیرا این ملت با اراده معنوی خویش همواره به جلو حرکت می‌کند.

 

جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) با بیان اینکه دشمن تحرکات و تهدیدات خویش را امروز به فضای مجازی نفوذ داده، بیان کرد: باید مراقب بود و از حد‌اکثر ظرفیت‌های خویش برای این منظور استفاده کرد.

 

ارسال نظرات