فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند:

نمایشگاه از کربلای حسینی تا کربلای خمینی برپا شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند از برپایی نمایشگاه از کربلای حسینی تا کربلای خمینی در این پالایشگاه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۶۳۳۴
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ امیر ولییی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند در مراسم بزرگداشت ايثارگري‌هاي شهداي دوران دفاع مقدس که به همت پايگاه مقاومت بسيج شهيد رجايي در این پالایشگاه برگزار شد با تاکید بر مقابله با دشمن در جبهه فرهنگی گفت: زنده نگه داشتن ياد و خاطره حضرت امام خمینی(ره)، آرمان‌های شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم از ضروريات كارهاي فرهنگي در زنده نگه داشتن اين آئين است كه خدا را شكر اين مهم امسال با توجه به تقارن آن با محرم، بيشتر توجه شده و حضور پرشور همكاران در جلسه نشانگر آن است .

وي ضمن تسليت ايام شهادت حضرت ابا عبدالله الحسين(ع)، از حمايت‌هاي مديريت و روابط عمومي كه همواره ياريگر پايگاه بسيج شهيد رجايي هستند تشكر كرد و گفت: خدا را سپاسگزارم كه امسال توانستيم نمايشگاه بزرگ هفته دفاع مقدس را با نام "از كربلاي حسيني(ع) تا كريلاي خميني(ره)" در سطح شركت با تلاش همكاران بسيجي طوري طراحي و اجرا كنيم كه تداعي صحنه كربلا، هشت سال دفاع مقدس، شهداي مدافع حرم و جهاد اقصادي را براي بينندگان تداعي كنيم و اين خود يك ارزش فرهنگي است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند تصریح کرد: نمایشگاه دفاع مقدس در شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند با بهره گیری از تجهیزات نظامی و شبیه سازی فضای جنگ آغاز به کار کرده است که می توان آن را یکی از منحصر به فردترین نمایشگاه های دفاع مقدس در میان دستگاه های دولتی ذکر کرد.

ولییی با اشاره به اینکه هدف قیام امام حسین(ع) و فلسفه قیام نهضت عاشورا حفظ دستاوردهای اسلامی بوده است، افزود: حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) جان خود و اهل بیتش را در این راه فدا کرد.

وی دفاع از ارزش‌های دینی و اسلامی را وظیفه همگان دانست و افزود: رزمندگان اسلام نیز با این هدف در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند و ایران اسلامی را به پیروزی رساندند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند با اشاره به برپایی نمایشگاه از کربلای حسینی تا کربلای خمینی تصریح کرد: برپایی این نمایشگاه کاری ارزشمند است چرا که رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس را در کنار از خود گذشتگی یاران باوفای سید و سالار شهیدان به نمایش در آورده و این خود راهی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات