مسئول فن آوری‌های نو تبلیغات اسلامی بوشهر:

سومین موشن گرافی تبلیغات اسلامی بوشهر با موضوع محرم تولید شد

بوشهر - مسئول فرهنگی، رسانه و فن آوری‌های نو تبلیغات اسلامی بوشهر از تدوین موشن گرافی محرم با موضوعات توصیه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۶۵۶۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ محمد شهبازی ظهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در میان محصولات رسانه‌ای نوین که در حال حاضر موقعیت خوبی دارد و در آینده انقلابی در صنعت رسانه به پا خواهد کرد می‌توان به موشن گرافیک اشاره کرد.

مسئول فرهنگی، رسانه و فن‌آوری‌های نو تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: موشن گرافیک تکنیکی است تخصصی که از لحاظ علمی میان رشته‌ای محسوب شده و به نوعی ترکیبی از انیمیشن، گرافیک، ویدئو است.

وی بیان کرد: این تکنیک (موشن گرافیک) کمک می‌کند تا بتوانند اهداف، تفکرات، ایده‌ها، برنامه‌ها، محصولات، فیلم‌ها و حتی آموزش‌های خود را در کوتاهترین زمان ممکن به مخاطب برسانند.

شهبازی تاکید کرد: در سال‌های اخیر کاربرد موشن گرافیک در ایران و جهان بطور فزاینده‌ای رو به افزایش است و به روز ترین و تاثیر گذارترین قالب رسانه‌های است.

مسئول فرهنگی، رسانه و فن آوری های نو تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: سومین تولید رسانه ای اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در سال ۹۶ در این قالب برای اعلام توصیه های ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در ماه محرم و صفر است.

وی افزود: موشن گرافی محرم در قالب گرافیکی و به مدت یک دقیقه و ۳۴ ثانیه برای انتشار و انعکاس در صدا و سیمای مرکز بوشهر و شبکه‌های اجتماعی رونمایی و منتشر شده است که مورد استقبال کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

ارسال نظرات