خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع):

هفته دفاع مقدس یادآور قدرت ایمان است

فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) گفت: دفاع مقدس به دشمنان اسلام نشان داد که ایران اسلامی با توکل بر قدرت ایمان و توان داخلی هرگز تسلیم خواسته های استکبار نمی شود.
کد خبر: ۸۹۲۶۶۲۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵

هفته دفاع مقدس یادآور قدرت ایمان است

امیر حسین مرادی فرمانده  ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم گفت: با اشاره به این جمله مقام معظم رهبری که فرموده اند:" فداكاری‌ها‌ى هشت سال دفاع مقدس‏ توانست یك نظام الهى و معنوى و متّكى بر تفكّر و اندیشه درست و برخاسته از ایمان را تحكیم كند". و بدون شک فداکاری های آن زمان بوده است که اکنون ما می توانیم برای آن روزگاران و آن افتخارات بزرگداشت و گرامی داشت بگیریم چرا که اگر نبود آن پای مردی ها اکنون ایرانی نبود که کسی بخواهد راجب افتخارات آن صحبت کند و یا بزرگداشت بگیرد.

وی افزود: همان گونه که امام خامنه ای عزیز فرمودند": هفته دفاع مقدس یادآور حادثه‌اى عظیم و به بار نشستن نتایجى عظیم‌تر در سیر انقلاب ملت ماست و هیچ گاه از ذهن ملت محو نخواهد شد."  خود بهترین نشان دهنده و بیان کننده اهمیت هفته دفاع مقدس است.

 مرادی خاطر نشان کرد: همان گونه که امام خامنه ای عزیز فرمودند:"مسئله امربه معروف و نهی از منكر مثل مسئله نماز یاد گرفتنی است و شما باید بروید و مسائل آن را یاد بگیرید؛در هر مورد،اینكه در كجا و چگونه ، باید امر به معروف و نهی از منكر كرد." و این ایام عاشورا بهترین زمان برای آموختن موضوع امر به معروف و نهی از منکر است بخصوص که مصادف با هفته دفاع مقدس شده است.

فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) افزود: دفاع مقدس, یادآور افتخارات, شهامت ها، رشادت ها و شهادت هاست .فرا رسیدن هفته دفاع مقدس كه نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.

 وی در پایان ابراز داشت: فداكاری‌ها‌ى هشت سال دفاع مقدس‏ توانست یك نظام الهى و معنوى و متّكى بر تفكّر و اندیشه درست و برخاسته از ایمان را تحكیم كند.

ارسال نظرات