خبرهای داغ:
امام جمعه آیسک:

الگوبرداری از قیام عاشورا، سیره رزمندگان در دفاع مقدس بود

امام جمعه آیسک گفت: سیره رزمندگان و شهدای ما در حماسه دفاع مقدس پیروی از ولی فقیه الگوبرداری از قیام عاشورا بود.
کد خبر: ۸۹۲۶۶۸۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، به مناسبت هفته دفاع مقدس، جمعی از مسئولان و بسیجیان آیسک با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

 در این دیدار ابتدا "عباس عربی"از پیشکسوتان دفاع مقدس و بسیجیان آیسک با تبریک ایام هفته دفاع وخیر مقدم به حضار بر ضرورت حفظ روحیه ایثار و مقاومت در آحاد جامعه تاکید کرد.

 در ادامه حجت الاسلام والمسلمین عرب امام جمعه آیسک با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:ویژگی امسال هفته دفاع تقارن آن با ماه محرم است ومیطلبد در این ایام ابعاد مختلف دفاع مقدس را بررسی کنیم.

وی گنج های دفاع مقدس و ارتباط شهدا با نهضت عاشورا را نیازمند کاوش ومطالعه دانست وگفت:اساس حرکت رزمندگان اسلام برگرفته از تفکر شیعی بعنوان تداوم دهنده راه سید الشهدا بود.

 وی با یادآوری اینکه" درجنگ تحمیلی بلوک شرق وغرب دست به دست هم دادند تا جمهوری اسلامی ایران را نابود کنند" افزود: سیره رزمندگان و شهدای ما در حماسه دفاع مقدس پیروی از ولی فقیه الگوبرداری از قیام عاشورا بود.

 وی در پایان با قرائت بخشی از وصیتنامه شهید مدافع حرم "عباس دانشگر" گفت:شهدای مدافع حرم از قیام امام حسین درس گرفته وبا اشاره ولایت گام در راه دفاع از حرم اهل بیت ع نهاده اند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها