خبرهای داغ:
در شهرستان مینودشت برگزار شد:

دوازدهمین یادواره ۹ شهیدمنطقه پسرک

دوازدهمین یادواره ۹ شهیدمنطقه پسرک و شهدای مدافع حرم(شهید سنجه ونلی) با حضور مدیر کل سازمان تبلیغات استان گلستان ،حجت الاسلام ولی نژاد در شهرستان مینودشت برگزارشد .
کد خبر: ۸۹۲۷۰۷۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، حجت الاسلام ولی نژاد مدیر کل سازمان تبلیغات استان گلستان در دوازدهمین یادواره ۹ شهیدمنطقه پسرک و شهدای مدافع حرم(شهید سنجه ونلی) اظهار کرد : پرچم داری حضرت زینب(س) و امام سجاد (ع) و در ادامه ائمه معصوم و سپس شهدا و امام شهدا موجب انتشار اهداف حماسه عاشورا شد. نهضت عاشورا زمینه تربیت نسل اینده است

وی افزود : شهدا بنا بر نقل قرآن زنده است ، اگر جامعه شهید را نداشته باشد میمیرد و جامعه مرده همچون یزیدی را به خلافت قبول ‌میکنند.

مدیر کل سازمان تبلیغات استان گلستان بیان داشت: یادواره شهدا اجازه نمی دهد که فداکاری ، ایثارگری. و رشادت های شهدا فراموش شود .

ولی نژاد در رثای عزاداری و دسته روی های پیروان امام حسین(ع) خاطر نشان کرد : برپایی خیمه عزای سیدالشهدا ، انقلابی زندگی کردن ، مقابله با ظلم و ظالم را به ما آموخت ؛ نتیجه این عزاداری ها مقابله با کجروی پهلوی و ریشه کن کردن این رژیم سلطه گر بود .

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هدف برگزاری عزای حسینی و یادواره شهدا این است که اثبات کنیم جامعه ای زنده ، پویا ، هوشیاریم و اماده و گوش به فرمان ولی فقیه هستیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها