خبرهای داغ:
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد

آماده باش هلال احمر قم در تاسوعا و عاشورای حسینی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم از برپایی پست‌های امدادی در تاسوعا و عاشورای حسینی با مشارکت ۱۱۰ پزشک، پرستار، امدادگر و نجاتگر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۷۳۲۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدرضا بهرامی با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین اظهار کرد: طبق سنوات گذشته امسال نیز جمعیت هلال احمر آماده خدمت رسانی و انجام وظیفه و خدمت به عزاداران در تاسوعا و عاشورای حسینی است.

وی با بیان اینکه در این دو روز، ۱۱۰ نفر پزشک، پرستار، امدادگر و نجاتگر در مراسم‌های عزاداری به خدمت رسانی خواهند پرداخت، افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته تجهیزات جمعیت هلال احمر در قالب ۹ دستگاه آمبولانس، پنج دستگاه خودروی نجات، ۳ دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز آماده ارائه خدمات به عزاداران حسینی است.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به تقویت پایگاه‌های جاده‌ای جمعیت هلال احمر در این ایام، تصریح کرد: نیروهای هلال احمر، پوشش امدادی حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران و بیت مقام معظم رهبری را به عهده دارند.
وی با اشاره به عملکرد پست‌های امدادی هلال احمر استان در دهه اول محرم یادآور شد:  طبق هماهنگی‌های انجام شده با اداره کل مدیریت بحران و شورای تأمین استان قم، پوشش امدادی با مشارکت 150 نفر از برادران و خواهران در این ایام با ارائه خدمات امدادی و درمانی صورت گرفته است.

ارسال نظرات