خبرهای داغ:
به همت تیپ مستقل امام جعفر صادق(ع)

همایش «جنگ نرم و عملیات روانی در فضای مجازی» برگزار می‌شود

همایش «جنگ نرم و عملیات روانی در فضای مجازی» به همت مرکز عملیات سایبری تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۷۴۰۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، همایش «جنگ نرم و عملیات روانی در فضای مجازی» ویژه طلاب و روحانیون و به همت مرکز عملیات سایبری تیپ مستقل ۸۳ امام جعفر صادق(ع) در قالب پویانمایی، اینفوگرافی، محتوای آموزشی، مقاله، پوستر، درس گفتار، فیلم‌های کوتاه و مستند برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش،‌ شیوه‌های تبلیغ نوین، کودک و نوجوان و بنیان خانواده، ارائه درس گفتار و سرفصل‌های آموزش، روش‌های عملیات شناختی، شاخصه‌های تولید محتوای دینی، فرصت‌ها و تهدید‌ها، چیستی، چرایی و چگونگی علمیات روانی، امر به معروف و نهی از منکر، تحلیل فعالیت تبلیغی شبکه‌های اجتماعی، صیانت از نهاد خانواده در فضای مجازی، اهمیت فضای مجازی در تبلیغات دینی، روش‌های پایش مطلوب در فضای مجازی و تقابل جبهه حق و باطل در جنگ نرم سرفصل‌های موضوعی این همایش است.

علاقمندان برای شرکت در این همایش می‌توانند تا 30 آبان‌ماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه همایش واقع در نبش کوچه ۳ خیابان شهیدان فاطمی قم یا با استفاده از پیام‌رسان سروش به شماره ۰۹۲۱۴۶۵۱۲۷۰ و رایانامه همایش به نشانی soft.amuzesh@iran.ir ارسال کنند.

لازم به ذکر است، مقالات ارسالی باید از 10 تا 25 صفحه و دارای عنوان، چکیده فارسی، واژگان کلیدی، مقدمه، متن اصلی، نتیجه‌گیری، پیشنهاد‌ها و فهرست منابع باشد تا در مرحله داوری مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین، نتایج مرحله داوری آثار همایش «جنگ نرم و عملیات روانی در فضای مجازی» در 15 آذرماه اعلام و همایش اصلی نیز با حضور جمعی از شخصیت‌های برجسته در 23 آذرماه برگزار می‌شود.

تیپ مستقل امام صادق(ع) یکی از مجموعه‌ای رزمی، آموزشی و فرهنگی ویژه طلاب و روحانیون است که در عرصه‌های مختلف فرهنگی با استفاده از ظرفیت طلاب و روحانیون ورود مطلوبی داشته و تا کنون اقدامات فرهنگی قابل توجهی را انجام شده است.

ارسال نظرات