خبرهای داغ:
در راستای همکاری‌های مشترک صورت گرفت؛

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بهزیستی وبسیج سازندگی استان کرمانشاه

در راستای همکاری‌ های مشترک برای احداث ۶۷ واحد مسکن مددجویی در شهرستان جوانرود تفاهم نامه همکاری بین بهزیستی وبسیج سازندگی استان کرمانشاه منعقد شد.
کد خبر: ۸۹۲۸۲۵۴
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، تفاهم نامه همکاری اداره کل بهزیستی  کرمانشاه و سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه در راستای احداث ۶۷ واحد مسکن مددجویی در شهرستان جوانرود با حضور امید قادری مدیرکل بهزیستی و سرهنگ حسین قبادی بصیر مسئول سازمان بسیج سازندگی استان در محل معاونت مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه منعقد شد.

 

دکتر امید قادری، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این جلسه اظهار داشت: استان کرمانشاه دارای قریب به ۳۳ هزار معلول و تعداد زیادی زن سرپرست خانوار و همچنین مددجویانی که در مراکز نگهداری و شبانه روزی از بهزیستی خدمات دریافت می کنند.

 

وی برطرف کردن مشکلات افراد آسیب دیده اجتماعی و کاهش معضلات این قشر را وظیفه شرعی، انسانی و قانونی تمامی نهادهای انقلابی عنوان کرد.

 

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه افزود: از جمله مشکلات جامعه هدف بهزیستی تأمین مسکن است که در این راستا بهزیستی تلاش بسیار دارد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی (مد ظله العالی)خودشان در موضوع آسیب های اجتماعی ورود مستقیم داشته اند، گفت: در این راستا با حضور ایشان نیز جلسات متعددی برگزار شده است.

 

سرهنگ حسین قبادی بصیر سرپرست مسئول سازمان بسیج سازندگی حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه نیز گفت: یکی از اهداف این سازمان رفع محرومیت زدایی است و آمادگی داریم در راستای محرومیت زدایی مددجویان بهزیستی در روستاها اقدام کنیم.

 

وی بیان داشت: سازمان بسیج سازندگی از طریق اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم اقدام به رفع محرومیت زدایی می کند و این فعالیت از افتخارات سازمان است.

 

ارسال نظرات