فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تاکید کرد

رفع مشکلات کشور در گرو پیروی از خط ولایت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: اگر با خط  فکری مقام معظم رهبری آشنا شویم بسیاری از نیاز‌ها و مشکلات رفع خواهد شد و ایشان در سال‌های اخیر با حمایت از گروه‌های خودجوش و تشویق آنان تأکیدات فراوانی بر ساماندهی این گروه‌ها برای فعالیت‌های جبهه‌ای و مشترک داشته‌اند.
کد خبر: ۸۹۲۹۳۰۱
|
۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار رضایی در جمع پایوران و نیروهای وظیفه این ناحیه مقاومت با اشاره به فعالیت‌های اقشار مختلف بسیج گفت: شاکله تشکیل بسیج ساماندهی ظرفیت‌های مردمی است که توقع می‌رود جبهه مردمی برای پاسداری از آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی منتظر سازوکار‌ها نمانند.

وی با بیان اینکه نباید نسبت به حداقلی سازوکار نیز بی‌توجه بود، افزود: اتصال نیرو‌های انقلاب به منابع سالم از ضروریاتی است که از اوایل انقلاب و حتی قبل از آن وجود داشته و امروز با گستره رسانه این نیاز بیشتر احساس می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: اگر با خط  فکری مقام معظم رهبری آشنا شویم بسیاری از نیاز‌ها و مشکلات رفع خواهد شد و ایشان در سال‌های اخیر با حمایت از گروه‌های خودجوش و تشویق آنان تأکیدات فراوانی بر ساماندهی این گروه‌ها برای فعالیت‌های جبهه‌ای و مشترک داشته‌اند.

پاسدار رضایی با اشاره به وجود حدود ۲۰ قشر مختلف در ساماندهی اقشار بسیج گفت: ساماندهی گروه‌های مردمی، انقلابی و آتش به اختیار با توجه به منابع محدود اقتصادی از وظایف سپاه است و باید مقررات طوری باشد که دست و پاگیر و مانع برای رشد و ترقی نشود.

وی با تأکید بر اینکه نظارت بر گروه‌های مردمی باید طوری باشد که منجر به ضربه خودی نشود، افزود: امروز نظام در سنگر‌های مختلف در برابر بدخواهان درگیر جنگ است و امروز غرب آسیا مطابق منافع اسلامی در حال پیشرفت بوده و نه منافع آمریکایی‌ها.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک سخنان مسئولان آمریکایی درباره ایران را ناشی از عجز و ناتوانی برشمرد و گفت: ما با آمریکایی‌ها در جبهه‌های مختلف در حال نبردیم و به لطف خدا، خون شهدا و درایت رهبری آن‌ها در هیچ‌کدام از این میدان‌ها قدمی پیشرفت نداشته‌اند.

پاسدار رضایی خاطرنشان کرد: اقشار مختلف بسیج بازوان پرتوان سپاه در عرصه‌های مختلف هستند که با هم‌افزایی و تعامل می‌توانند گام‌های بلندی در راستای پیشرفت انقلاب بردارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات