خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی گلستان خبر داد:

افزایش ۵۶ درصدی کشف مواد مخدر در گلستان

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان گفت: مبارزه با آسیب‌های اجتماعی نیازمند عزم همگانی است و باید همه مسئولان و مردم به وظایف خود در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی عمل کنند.
کد خبر: ۸۹۲۹۶۵۱
|
۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سردار علی اکبر جاویدان ظهر امروز در جمع نمازگزاران گرگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم اظهار داشت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند اگر شهدای مدافع حرم نبودند امروز باید با داعش در همدان و کرمانشاه مبارزه می‌کردیم و عزت امروز نظام جمهوری اسلامی ایران را قدردان این رزمندگان و شهدا باشیم.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران برگرفته از انقلاب اباعبدالله الحسین(ع)، روز به روز در دنیا مقتدرتر ظاهر شده و امنیت امروز جمهوری اسلامی با وجود همه شیطنت‌ها و فتنه‌های دشمنان، در منطقه و دنیا زبانزد است.

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان تصریح کرد: امنیت داخلی، بین‌المللی و منطقه‌ای ایران اسلامی نشان از این است که همه مردم و سازمان‌ها در این حوزه به وظایف خود به خوبی عمل کرده‌اند.

سردار جاویدان گفت: امنیت داخلی ایران اسلامی با توجه به مسائل موجود در کشورهای همسایه در شرایط مطلوبی قرار دارد و امروز ایران اسلامی از مطلوب‌ترین امنیت در منطقه برخوردار است.

وی اظهار کرد: اساسی‌ترین و ضروری‌ترین نیاز در هر نظام حاکمیتی، امنیت است و مهم‌ترین عامل در رشد همه جانبه در جامعه اسلامی وجود امنیت بوده و اگر امنیت نباشد هیچ بخشی به نتیجه نمی‌رسد و در جمهوری اسلامی این امنیت در دست مردم است.

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان افزود: نیروی انتظامی رکن اصلی حفظ امنیت و نظم در جامعه اسلامی محسوب می‌شود و تقدیم شهدای نیروی انتظامی گواه این موضوع بوده و خون شهدا عامل برقراری این امنیت است.

سردار جاویدان گفت: برای برقراری و حفظ و تامین امنیت، نیروی انتظامی از رسالت بالایی برخوردار است و نقش مدیریتی دارد و امنیت یک محصول جمعی است و پلیس به تنهایی نمی‌تواند امنیت پایدار را برقرار کند.

وی اظهار داشت: مسائل اجتماعی اگر در جامعه مدیریت نشود، آسیب‌های اجتماعی به وجود می‌آید و اعتیاد، حاشیه‌نشینی، فضای مجازی و معضلات اخلاقی از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی است و اگر هر سازمانی تکالیف خود را عمل کند، این موضوع قابل مدیریت و مهار است.

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان گفت: خوشبختانه در استان گلستان قومیت‌های مختلف با وحدت و همدلی در کنار هم زندگی می‌کنند و تاکنون هیچ مشکل امنیتی در استان گلستان نداشتیم.

وی با اشاره به کاهش وقوع جرائم در استان در سال گذشته و امسال اظهار کرد: امسال در وقوع جرائم خشن، جرائم خرد و کلان و جرائم جنائی در استان کاهش داشتیم و 77 درصد سرقت‌ها کشف و کشف موادمخدر 56 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها