خبرهای داغ:

باید برای بدحجابی فکری کنیم

یکی از مراجع تقلید با تاکید بر اینکه باید نسبت به موضوع حجاب تدابیری اندیشیده شود، گفت: سال‌های اخیر با وجود تاکیدات مختلف نتوانسته در مورد بدحجابی به نتیجه برسیم به همین علت باید برای بدحجابی‌ها فکری کنیم چرا که اگر به این موضوع توجه نکنیم مباحث جانبی دیگر مطرح می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۰۶۲۵
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
باید برای بدحجابی فکری کنیم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله جعفر سبحانی ظهر امروز در دیدار با سردار حسین اشتری فرمانده ناجا که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، با اشاره به اینکه امنیت اجتماعی و دینی در قرآن کریم مورد تاکید قرار گرفته است، تصریح کرد: امنیت یک نعمت بزرگ است که به خوبی در جامعه قابل احساس است.

وی با تاکید بر اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس شرایط مطلوبی نداشته‌ایم، اضافه کرد: امنیت کنونی ایران افتخاری برای نظام اسلامی است چرا که خارجی‌ها از این امنیت تعجب‌زده بوده و امیدواریم که خداوند متعال این امنیت را از ما نگیرد و نیروی انتظامی را به عنوان پدید آورنده این امنیت حفظ کند.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: در سایه امنیت می‌توان درس خواند و کار کرد؛ هر نوع خدمات فردی و اجتماعی در سایه امنیت است چرا که اگر این عنصر در جامعه تحقق نیابد دیگر کار‌ها از بین می‌رود.

وی از فرمایشات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه عمل نیروی انتظامی عبادت است، تصریح کرد: کار این افراد همراه با ثواب است به همین علت باید قدر این جایگاه را بدانیم.

آیت‌الله سبحانی با تاکید بر اینکه باید نسبت به موضوع حجاب تدابیری اندیشیده شود، عنوان کرد: سال‌های اخیر با وجود تاکیدات مختلف نتوانسته در مورد بدحجابی به نتیجه برسیم به همین علت باید برای بدحجابی‌ها فکری کنیم چرا که اگر به این موضوع توجه نکنیم مباحث جانبی دیگر مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها نیز باید نیروی انتظامی را در عرصه حجاب همراهی کنند، مطرح کرد: رسانه‌ها نیز باید کمک کنند تا نیروی انتظامی بتواند در این عرصه فعالیت‌ها را دنبال کند؛ ۸۵ درصد مردم ایران از اقدام نیروی انتظامی راضی هستند، ۱۵ درصد باقیمانده نیز باید توجیه شوند تا مشکلی نداشته باشیم.
ارسال نظرات