خبرهای داغ:
سردار ریحانی در یادواره شهید ریزه‌وندی مطرح کرد:

مقاومت مردم اسلام‌آبادغرب در دفاع مقدس/ولایت‌مداری شرط پیروزی

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه، ولایت‌ مداری را شرط بقا و پیروزی عنوان کرد و گفت: مردم اسلام آباد غرب مردمی مقاوم در دوران دفاع مقدس بودند و باعث سربلندی و عزت شدند.
کد خبر: ۸۹۳۱۱۷۰
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در یادواره شهید ریزه‌وندی که در شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد، با اشاره به دوران دفاع مقدس و گردان های حمزه و محرم و عملیات مرصاد، گفت: مقاومت مردم  این شهرستان و حضور مردان و زنان و پیران و جوانان و رزمندگان آن در دوران دفاع مقدس و عملیات‌هایی چون مرصاد مایه سربلندی و عزت و افتخار شد و در طول تاریخ به عنوان سربلندی برای این شهرستان به یادگار ماند.

 

وی با بیان اینکه، مردم این شهرستان امروز نیز با همان فرهنگ و بصیرت در اینجا جمع شده اند، افزود: برادران و خواهران گرانقدر تا زمانی که براساس تفکر و فرهنگ عاشورایی و انقلابی در برابر دشمنان محکم ایستاده اند  و از تهدید و تحریم دشمنان نه خوف  کردید و نه دل بستید و بر اساس وعده خدا بودید و عمل کردید، سربلند و پیروز خواهید بود.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه خطاب به مردم این شهرستان ادامه داد: شما در طول انقلاب با همه ترفندهای دشمنان سربلند ماندید و تا زمانی که بر اساس این اصول بوده و ولایتمدار باشیم  ما ملتی سربلند و پیروزهستیم.

 

وی خاطرنشان کرد: به فضل خدا مردم سربلند اسلام آبادغرب نشان دادند در همه صحنه های این انقلاب و تاریخ این کشور مردمی فهیم و آگاه و درصحنه بودند.

ارسال نظرات