مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در حاشیه دیدار با خانواده شهید محمدنصیری، خانواده های شهدا را مایه عزت و سرافرازی نظام اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۳۱۳۶۹
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی حسن دخت با بیان اینکه خانواده شهدا مایه عزت و افتخار نظام اسلامی هستند، گفت: صبر و ایثار خانواده های شهدا موجب سربلندی و استقلال نظام اسلامی شدند.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا رسالت همه مسئولان و مردم است، اظهار داشت: شهدا برای عزت و سربلندی نظام اسلامی اوج فداکاری را که نثار جان شیرین خود است انجام دادند و قدرشناسی از ایثار آن ها رسالت همگانی مردم و مسئولان است. 

حجت الاسلام حسن دخت، امنیت و آرامش امروز جامعه را مدیون خون شهدا و ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس دانست و افزود: قدردانی از خانواده آن ها کمترین خدمتی است که مردم و مسئولان نظام باید به آن توجه داشته باشند.

فرمانده سپاه جلفا نیز در ادامه بیان کرد: همانگونه که شهدا در جبهه های نبرد، در حد اعلا ایثار و فداکاری کردند، اکنون نیز خانواده آن ها با همان روحیه، پشتیبان نظام اسلامی هستند.

خلیل شریفی یادآور شد: تا زمانی که  روحیه خود باوری و تفکر ولایت پذیری و ولایتمداری در روحیه انقلابی ملت ایران موج بزند دشمن نمی تواند آسیبی به کشور وارد کند.

 
 
ارسال نظرات