خبرهای داغ:
رئیس شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد:

سازمان تاکسی‌رانی خدمات حمل و نقل را با استفاده از بستر اینترنت ارائه دهد

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: سازمان تاکسی‌رانی باید با استفاده از بستر اینترنت و همچنین رعایت تمام موارد امنیتی خدمات حمل و نقل را به بهترین شکل ممکن به مردم و شهروندان ارائه دهد.
کد خبر: ۸۹۳۱۶۸۳
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قم، عبد‌الله جلالی در دهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که دوشنبه شب در ساختمان شهید باکری برگزار شد، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، با اشاره به لایحه دریافت مجوز تملک مغازه جنب پل حجتیه بیان کرد: این لایحه به زیبا‌سازی این منطقه کمک بسیار زیادی می‌کند و همچنین موجب می‌شود که سیاست‌های شورای اسلامی شهر قم اعمال شود اما باید به مسائل حقوقی در این لایحه توجه ویژه‌ای شود تا در آینده شاهد مشکلات حقوقی نباشیم.

وی با اشاره به لایحه اخذ مجوز حمل و نقل اینترنتی توسط شرکت‌های زیر پوشش سازمان تاکسی‌رانی مطابق با نوع تعهدات و خسارات ناشی از عدم اجرای آن و میزان سهم هر یک از ذینفعان از تراکنش‌ حمل و نقل موبایل تاکسی اظهار کرد: سازمان تاکسی‌رانی باید با استفاده از بستر اینترنت و همچنین رعایت تمام موارد امنیتی خدمات حمل و نقل را به بهترین شکل ممکن به مردم و شهروندان ارائه دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان این‌که هفت فقره از اسامی پیشنهادی برای نامگذاری خیابان‌ها و معابر به تصویب شورای اسلامی شهر قم رسید گفت: نام‌گذاری خیابانی به اسم شهید محسن حججی و همچنین شهدای روحانیت به دلیل اهمیت موضوع و انتخاب یک خیابان مناسب به جلسه هفته آینده موکول می‌شود.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از نیرو‌ی انتظامی و همچنین گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم گفت: نیروهای انتظامی امنیت کشور و به نوعی حفاظت و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی را عهده‌دار هستند و آرزوی توفیق روز افزون برای این قشر زحمت‌کش دارم.

ارسال نظرات