خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه مطرح کرد:

برکات سفر مقام معظم رهبری برای دانشگاه پیام نوراستان کرمانشاه

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه، با اشاره به پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری به استان، برکات این سفر را برای دانشگاه پیام‌نور بسیار زیاد عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۳۲۲۴۸
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، بهمن سعیدی پور در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به فرا رسیدن ۲۰ مهر، سالروز سفر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  به استان کرمانشاه گفت: این سفر برکات زیادی را برای استان کرمانشاه و دانشگاه پیام نور به همراه داشت و نقطه عطفی برای دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه بود.

 

وی افزود: مردم پشتیبان انقلاب در استان کرمانشاه همواره میزبان‌های خوبی بودند و معمولا مهمان های خوبی هم داشته اند و یکی از بهترین مهمان های ما پس از انقلاب، مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه بود که با استقبال پر مهر و محبت مردم این استان مواجه شدند.

 

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه به دستاوردهای این سفر برای دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در مصوبات سفر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)  برای استان کرمانشاه، ما پروژه‌های عمرانی زیادی را داشتیم.

 

وی سرانه فضای آموزشی در استان کرمانشاه طبق برآورد صورت گرفته در سال ۹۲ را ۱.۷ متر مربع برای هر دانشجو عنوان کرد و گفت: سرانه فضای آموزشی ما با استفاده از مصوبات سفر به ۲.۷ متر مربع فضای فیزیکی برای هر دانشجوی پیام نور افزایش یافته است که حدود ۶۵ درصد رشد را نشان می دهد.

 

سعیدی پور با اشاره به پروژه های عمرانی این دانشگاه که در مصوبات سفر رهبری بود، گفت: ساختمان آموزشی پاوه که هم‌اکنون به بهره برداری رسیده و یک میلیارد از هزینه آن از محل سفر تامین شده، ساختمان آموزشی جوانرود نیز که در سال ۹۵ به بهره برداری رسیده است و ۵۳۰ میلیون تومان از هزینه آن از محل سفر رهبری اختصاص یافته است و پروژه ساختمان آموزشی سنقر که بیش از یک میلیارد تومان آن از محل اعتبارات سفر رهبری تامین شده است، از جمله این پروژه ها هستند.

 

وی ساختمان آموزشی کنگاور، ساختمان مرکز اسلام آباد غرب در ۳ طبقه و ساختمان آزمایشگاهی و کارگاهی پیام نور مرکز کرمانشاه از دیگر پروژه هایی است که مصوبه سفر رهبری بوده که از محل این سفر نیز بخش اعظم اعتبارات آنها تامین شده است.

 

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه تصریح کرد: تنها پروژه‌ای که به بهره برداری نرسیده ساختمان آزمایشگاهی و کارگاهی مرکز کرمانشاه است که این پروژه  نیز ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد  ودر نیمه نخست سال ۹۷ به بهره برداری می رسد.

 

وی از مجهز بودن مراکز پیام نور در ۱۴ به شبکه فیبر نوری خبر داد و گفت: بخش اعظم اقدامات این دانشگاه از جمله سیستم انتخاب واحد، اخذ درس از طریق اتوماسیون اداری انجام می شود و جزو دستگاه‌های اجرایی برتر هستیم و این رویه نظم خاصی به امور داده دانشگاه داده است. در کشور تنها استانی هستیم که اتصال مراکز ما مبتنی بر فیبر نوری است.

 

سعیدی پور گفت: در این دانشگاه حدود ۲۵ رشته آموزشی تدریس می شود و زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شاهد توسعه رشته های آن بوده ایم.

 

وی افزود: هم‌اکنون  ادامه تحصیلات تکمیلی در این مرکز وجود دارد و رشته‌های متعددی در مقطع ارشد در مراکز آموزشی ما در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها تدریس می شود که از آن جمله می توان به جغرافیا، شیمی آلی، زیست شناسی مدیریت بازرگانی  و روانشناسی و...اشاره کرد.

 

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه گفت: از دیگر دستاوردهای سفر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) به استان کرمانشاه می توان به تکمیل تجهیزات و ایجاد اشتغال برای پرسنل و اساتید این دانشگاه اشاره کرد.

 

وی تاکید کرد: اگر سفر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و سهم آورده سفر نبود شاید دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه نمی‌توانست این همه تجهیزات را تامین کند و این همه هزینه کند و ضریب سازی کند. در واقع ۸۰ درصد رشته‌های آموزشی این دانشگاه ایجاد نمی شد

ارسال نظرات