جانشین سپاه دیر خبر داد

اعزام دانش آموزان دیری به اردوی راهیان نور

بوشهر-جانشین سپاه ناحیه سیدالشهداء شهرستان دیر گفت: 300 دانش‌آموز پسر دیری 22 مهرماه سال جاری به اردوی راهیان نور اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۹۳۲۲۷۹
|
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷

 سید علی حسینی نیا صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، از اعزام 300 دانش آموزان پسر شهرستان دیر به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.

وی گفت: بازدید دانش آموزان امروزی از مناطق جنگی در قالب اردوهای راهیان نور سبب پایداری ارزش‌ها در جامعه می‌شود.

حسینی نیا هدف برگزاری این اردوها را آشنا کردن دانش‌آموزان با مناطق عملیاتی جنوب کشور و تبیین ایثارگری‌های رزمندگان اسلام دانست و افزود: خوشبختانه هر ساله دانش‌آموزان دختر و پسر شهرستان دیر از این اردوها استقبال خوبی می‌کنند و علاقه‌مند به آشنا شدن با این مناطق عملیاتی هستند.

وی تصریح کرد: همکاری بین آموزش و پرورش و سپاه در این شهرستان باعث شده است که این برنامه هر سال به بهترین شکل اجرا شود و امسال نیز با قوت این برنامه دنبال می شود.

جانشین سپاه ناحیه دیر گفت: مدت این اردو، 3 روز می باشد که دانش آموزان پسر مقطع متوسطه  با استفاده از 7 اتوبوس به نواحی جنوب 22 مهرماه سال جاری اعزام خواهند شد.

حسینی نیا در پایان با بیان اینکه این سفر 3 روزه خواهد بود خاطرنشان کرد: دانش آموزان نیز از  یادمان های شهیدان در شلمچه، مارد، طلایه، شرق کارون، اروندکنارو هویزه را زیارت خواهند کرد.

انتهای خبر./

ارسال نظرات