خبرهای داغ:

کارگاه پیشگیری از «جرائم جاده ای» در ناحیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد

همزمان با هفته ایمنی در نیروهای مسلح کارگاه پیشگیری از جرائم و حوادث جاده ای با حضور کارکنان پایور و وظیفه ناحیه امام حسن مجتبی(ع)در حسینیه ثارالله ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۲۳۱۰
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در کارگاه  آشنایی با حوادث و جرائم جاده ای، بختیاری از کارشناسان راهنمایی و رانندگی استان قم به موضوع جرائم و حوادث رانندگی پرداخت و ابراز داشت: اگر همه ما به قوانین راهنمایی ورانندگی اهمیت بدهیم  و به آن عمل نمائیم هیچ موقع  شاهد حوادث دلخراش و ناراحت کننده نخواهیم بود.

وی افزود: دریک خانواده  اگر سرپرست خانواده به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارد و به آن عمل نماید افراد دیگر خانواده از او یاد می گیرند که باید به قوانین احترام بگذارند و به آن عمل نمایند و این باعث پیشرفت جامعه و کاهش خطرات مرگ و میر افراد جامعه می شود.

بختیاری در ادامه خاطر نشان کرد: بیشترین حوادث و مرگ و میر مردم کشور ما از تصادفات جاده ای است که این حوادث از بی احتیاطی و عمل نکردن به قوانین راهنمایی ورانندگی اتفاق می افتد.

وی در پایان افزود: اگر برای عمر خود ارزش قائل نشویم و به قوانین اهمیت ندهیم باعث به خطر افتادن جان خود و دیگران می شویم. پس باید با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی ورانندگی آن را نیز به نسل بعد هم انتقال دهیم تا باعث آبادانی و پیشرفت کشور شود.

ارسال نظرات