معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی خبر داد

نواخته شدن زنگ «جشن عاطفه‌ها» در 870 مدرسه استان مرکزی

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی از نواخته شدن زنگ «جشن عاطفه‌ها» در 870 مدرسه این استان خبر داد و گفت: آشنایی دانش‌آموزان از سنین جوانی با واژه‌های احسان و نیکوکاری موجب گسترش این مهم در جامعه می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۲۴۱۱
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ علی شیرخانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی صبح امروز در مراسم زنگ جشن عاطفه‌ها که در دبیرستان دخترانه «فدک» اراک که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد یکی از وظایف آموزش و پرورش را آموزش مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان دانست و گفت: در انجام این وظیفه آموزش و پرورش از ظرفیت سایر ارگان‌ها و نهادها بهره می‌گیرد.

وی نوعدوستی را یکی مهارت‌های زندگی و لازمه زندگی اجتماعی خواند و گفت: برای آموزش این مهارت کمیته امداد به همکاری آموزش و پرورش آمده است و برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس زمینه‌ای برای تقویت و ارتقای حس نوع‌دوستی بین دانش‌آموزان خواهد بود.

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی از برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس به‌عنوان اقدامی ارزشمند در جامعه نام برد و گفت: آشنایی دانش‌آموزان از سنین جوانی با واژه‌های احسان و نیکوکاری موجب گسترش این مهم در جامعه می‌شود.

شیرخانی تصریح کرد: اگر امروز ما در امنیت و آرامش به سر می‌بریم برای این است که با تهاجم نظامی دشمن شهدا احساس مسئولیت کردند و برای ادای تکلیف خود در مقابل دشمن تا پای جان ایستادند.

وی افزود: جشن عاطفه‌ها امسال در 870 مدرسه استان مرکزی همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است و تعداد 100 هزار پاکت در بین دانش‌اموزان برای مشارکت در این امر خداپسندانه توزیع شده است تا نسل آینده و تصمیم‌ساز کشور مهارت نوعدوستی را فرا گیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی با بیان اینکه بین خوب دیدن و تماشاچی بودن تفاوت بسیاری وجود دارد، خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی همواره در تمام برهه‌ها به فکر همنوعان خود بوده و در بدترین شرایط به یاری و کمک همدیگر شتافته و شادی‌هایشان را با هم تقسیم می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات