مسئول کانون بسیج هنرمندان زرندیه خبر داد

برگزاری چهارمین دوره مسابقات نقاشی شور حسینی در زرندیه

مسئول کانون بسیج هنرمندان زرندیه از برگزاری چهارمین دوره مسابقات نقاشی شور حسینی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۲۶۹۴
|
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷

احمد جوانمرد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان زرندیه در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ از برگزاری چهارمین دوره مسابقات نقاشی شور حسینی در زرندیه خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این مسابقات حفظ و اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت، نهادینه کردن فرهنگ عاشورا میان نوجوانان، شناسایی استعدادهای موجود در رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی و ایجاد شور و شعور حسینی در سطح خانواده‌ها است.

وی افزود: این برنامه برای چهارمین سال متوالی در زرندیه برگزار می‌شود که یکی از بهترین و تاثیرگزارترین فعالیت‌های فرهنگی انجام شده در این شهرستان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه ضمن اشاره به قدرت تاثیرگزاری هنر به ویژه در سنین پایه گفت: این مسابقات در سطح مدارس ابتدایی و سنین پایه توسط این اداره و با همکاری آموزش و پرورش، سپاه ناحیه زرندیه و کانون فرهنگی هنری مالک اشتر مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) شهر مامونیه برگزار خواهد شد.

مسئول کانون بسیج هنرمندان زرندیه خاطرنشان کرد: در مراسم اختتامیه این مسابقات علاوه بر اینکه از نفرات برتر با اهداء لوح، تندیس و هدایا تقدیر بعمل خواهد آمد، نمایشگاهی نیز از آثار برگزیده برای بازدید علاقمندان و تشویق شرکت کنندگان دائر می‌شود، زمان برگزاری و نحوه ارسال آثار و شرکت در این مسابقات به زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات