نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس:

نیروی انسانی سرمایه اصلی شرکت پست هستند

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: آنچه که در شرکت پست مهم است نیروهای انسانی مجموعه سرمایه اصلی این عرصه محسوب می‌شوند و ضرورت توجه به منابع انسانی در شرکت پست بسیار مهم است.
کد خبر: ۸۹۳۲۷۱۹
|
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ علی‌اکبر کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در جمع کارکنان شرکت ملی پست استان مرکزی با اشاره به جایگاه و نقش پست در حوزه پیام رسانی گفت: فعالان این حوزه وظیفه پیام‌رسانی مردم و جامعه را برعهده دارند و این عرصه علی‌رغم تمام پیشرفت‌های علم و تکنولوژی و پیشرفت مبادلات پیام‌ها همچنان جایگاه خود را در زندگی بشر حفظ کرده است.

وی افزود: فعالان این عرصه مرسولات مردم را در سریع‌ترین زمان با حفظ امانت کامل و کیفیت مرسوله از نقطه‌ای به نقطه‌ای دیگر می‌رسانند، اقدامی شایسته و قابل تقدیر است و در ایران قدمتی چند هزار ساله در عرصه پیام رسانی داریم.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس تصریح کرد: پایه‌گذاری سیستم چاپارها در دوران قبل از اسلام در کشور ما ماندگار شده و ما امروزه به این تاریخ افتخار می‌کنیم که در زمان‌های دور چنین سیستمی در عرصه پیام‌رسانی داشته‌ایم.

کریمی با اشاره به اینکه شرکت ملی پست ایران در مدت ده‌ها سال قدمت، خدمات بسیار ارزنده و شایانی داشته است، گفت: شرکت ملی پست به‌عنوان شرکتی مادرتخصصی در کشور است که در بین فعالیت‌های دولت یک فعالیت ماندگار تلقی شده که باید حفظ شود و منافاتی برای سپردن این شرکت به بخش خصوصی نیست اما این وظیفه یک وظیفه حاکمتی است.

وی افزود: براساس تصمیمات کلی که در سیاست‌های اصل 44 گرفته شد این مجموعه باید در چارچوب فعالیت‌های دولتی باقی بماند و ممکن است به طروق مختلف اجزائی از آن را به بخش خصوصی واگذار کنند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس تصریح کرد: آنچه که در این زمینه مهم تلقی می‌شود این است که این فضا بتواند روز به روز توسعه پیدا کند. رویکردی که به شکل سنتی‌ وجود داشت امروزه به طور کامل متحول شده و شرکت‌های پست در سراسر دنیا خدمات بسیار متنوعی را به مردم ارائه می کنند و در جمهوری اسلامی ایران هم این تحول به وجود آمده و امروز همه شاهد این مسئله هستند که رو زبه‌روز به خدمات و کیفیت فعالیت این مجموعه افزوده می‌شود و راهی جز این نیست.

کریمی شرکت پست موظف است که خدماتی مطابق با نیازهای روز مردم ارائه دهد، گفت: به طور قطع در طول زمان اتفاقاتی اعم از تحولات تکنولوژی وفناوری به وقوع می‌پیوندد که زندگی بشر را متحول می‌سازد و این مجموعه باید بتواند به‌صورت روزانه سیستم خود را ارتقاء دهد تا همگام با تکنولوژی روز باشد.

وی افزود: آنچه که در شرکت پست مهم است نیروهای انسانی مجموعه سرمایه اصلی این عرصه محسوب می‌شوند و ضرورت توجه به منابع انسانی در شرکت پست بسیار مهم است که در این راستا مسئله سخت و زیان‌آور بودن شغل نامه‌رسانان را در مجلس مطرح کرده‌ایم و مجلس هم به این مسئله توجه شایان دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار