خبرهای داغ:
با عنوان تحلیل موضوعات روز صورت گرفت

برپایی «نشست سیاسی» در ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قم

نشست سیاسی با عنوان تحلیل مسائل روز ایران و جهان به همت معاونت سیاسی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۳۳۰۵
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در نشست سیاسی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) که با حضور مسئولان، پایوران و سربازان ناحیه برگزار شد، «قوامیان» از هادیان سیاسی استان با تشریح اهم موضوعات منطقه اظهار داشت: امریکا امروز یک کشور شکست خورده و در حال فرو پاشی است. بعد از سقوط شوروی امریکاییها احساس  خطر کردند که با سقوط شوروی قدرت بدست مسلمانان خواهد افتاد  و به دنبال  توطئه و نابود کردن کشورهای اسلامی افتادند.

 وی افزود:  امریکاییها با رژیم صهیونیستی نقشه حمله به برجهای دوقلو را طراحی کردند و مرکز تروریست ها را کشورهای اسلامی منطقه خاورمیانه معرفی نمودند و به بهانه نابودی تروریست ها به کشورهای افغانستان و عراق حمله کرده و بسیاری از مردم مسلمان بی دفاع را قتل عام نمودند؛  آنها در منطقه ایجاد نا امنی کردند و باعث تقویت و رشد گروه های تروریستی در منطقه شدند.

این هادی سیاسی ادامه داد: امریکاییها با شکستی که در حمله به افغانستان و عراق خوردند و با از دست دادن ذخایر ارزی خود به فکر ایجاد جنگ نیابتی  در کشورهای اسلامی و فروش تسلیحات خود  در منطقه  و جبران ذخایر از دست داده خود شدند.

قوامیان خاطرنشان کرد: امریکا و کشورهای هم پیمانش با ایجاد گروه تروریستی  داعش به کشور سوریه و عراق حمله کردند و قصد نابودی مسلمانان و مقدسات آنان را نمودند و بسیاری از مردان و زنان و کودکان بی گناه را به خاک و خون کشیدند.

وی افزود: مدیریت حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) در منطقه خاورمیانه  و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقشه  شوم جنایتکاران را نقش برآب کرد و دشمنان دوباره شکست سختی را از انقلاب اسلامی چشیدند.

قوامیان خاطرنشان کرد: امریکا و رژیم صهیونیستی  بعد از چشیدن شکست در سوریه و عراق به فکر تجزیه کردن کشورهای اسلامی و ایجاد اختلاف در منطقه شدند که با وجود انقلاب اسلامی با شکست مواجه شدند.

ارسال نظرات