خبرهای داغ:
در پردیس آیت الله طالقانی دانشگاه فرهنگیان قم صورت گرفت

تشکیل سومین جلسه کارگروه «پیگیری مطالبات رهبر انقلاب از آموزش و پرورش» در قم

سومین جلسه کارگروه پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب از آموزش و پرورش روز شنبه 22 مهر با حضور مسئول سازمان بسیج فرهنگیان قم در سالن جلسات پردیس آیت الله طالقانی دانشگاه فرهنگیان استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۳۵۱۵
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در سومین جلسه کارگروه پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی از آموزش و پرورش، ابتدا حجت الاسلام دکتر زارعی رئیس پردیس های فرهنگیان استان قم اهمیت جمع آوری و احصاء رهنمودهای مقام معظم رهبری و انتظارات ایشان از آموزش و پرورش و راهکارهای مربوطه را برشمرد.

تشکیل سومین جلسه کارگروه پیگیری مطالبات رهبر انقلاب از آموزش و پرورش در قم

سپس سرهنگ شریفی رئیس مرکز هماهنگی و هم اندیشی راهبردی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در زمینه فعالیت های سپاه در زمینه اقتصاد مقاومتی مطالبی را بیان نمود و در ادامه، محمدرضا شکوریان مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم، نکاتی را در مورد تشکیل کمیته های تخصصی مطالبات عنوان کرد.

حجت الاسلام محمدرضا قاسمی نیا معاون سوادآموزی آموزش و پرورش قم و رییس کارگروه پیگیری منویات ومطالبات رهبرمعظم انقلاب اسلامی از آموزش وپرورش نیز سخنانی را حول محورهای یاوه گویی های اخیر ترامپ، اهمیت برگزاری پرشور راهپیمایی 13 آبان، توجه به شکل گیری هویت مستقل دینی در دانش آموزان، توجه ویژه به دانشگاه فرهنگیان و ضرورت خاکسپاری شهید گمنام در دانشگاه فرهنگیان قم ایراد نمود.

در ادامه، اساتید، مسئولان و کارشناسان حاضر به بیان نقطه نظرات و راهکارهای متناسب با موضوع جلسه پرداختند؛ در این جلسه همچنین تلاش در جهت تعیین اولویت مطالبات و تشکیل سه کمیته تخصصی مورد تصویب و تاکید قرار گرفت.

 

ارسال نظرات