خبرهای داغ:
قائم مقام شهردار قم در امور سرمايه‌گذاري خبر داد

بهره‌برداري از رستوران لنج بوستان جوان تا پايان امسال

قائم مقام شهردار قم در امور سرمايه‌گذاري از بهره‌برداري از رستوران لنج بوستان جوان تا پايان امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۳۵۲۲
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدرضا معرفت با اشاره به سرمایه‌گذار بخش خصوصی در زمینه احداث رستوران لنج بوستان جوان اظهار کرد: دریاچه بوستان جوان برای بحث گردشگری و سرمایه‌گذاری ظرفیت‌های خوبی دارد و از مدت‌ها پیش برای جذب سرمایه‌گذار اعلام فراخوان شده است.

وی خاطرنشان کرد: قرارداد رستوران لنج منعقد شد و در این قرارداد سرمایه‌گذار در نظر دارد لنجی که از جنوب کشور در حال حمل است در این بوستان مستقر نموده و آشپزخانه‌ای برای آن احداث کند.


قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری با اشاره به دیگر امکانات تفریحی برنامه‌ریزی شده در بوستان جوان گفت: لوازم و تفریحات جانبی بنا است در آنجا راه‌اندازی شود که شامل رستوران رنج، تأسیسات جانبی، 10 آلاچیق، قایق پدالی، پارویی، کایاک و مجموعه غواصی در فاز اول و استخر جانبی ماهیگیری، قلعه بادی و بانجی جامپینگ در فاز دوم است.


وی عنوان کرد:  6 ماه برای فاز اول این پروژه در نظر گرفته شده و پیش‌بینی می‌شود فاز اول این پروژه اواخر امسال راه‌اندازی شود و فاز دوم آن چهار ماه پس از پایان فاز اول به بهره‌برداری می‌رسد.


معرفت خاطرنشان کرد: دریاچه بوستان جوان ظرفیت بسیار مطلوبی دارد که باید از آن استفاده شود ایجاد چنین امکانات و رستورانی در بوستان جوان به توسعه شهر قم کمک می‌کند و قطعاً چهره منطقه را تغییر می‌دهد.


وی با بیان اینکه مبلغ سرمایه‌گذاری در این پروژه حدود یک میلیارد تومان است گفت: 10 درصد از فروش کل مجموعه متعلق به شهرداری است و قرارداد این پروژه به صورت BOT پس از پنج سال در مجموع به شهرداری واگذار می‌شود.

 
ارسال نظرات